سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در جلسه شورای شهر صورت گرفت؛

رسولی خواستار تسریع دریافت مطالبات شهرداری از دولت شد

عضو شورای شهر تهران گفت: از شهرداری تهران می‌خواهم که نسبت به دریافت مطالبات شهرداری از دولت تسریع کند.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید حسن رسولی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران صبح امروز در هشتاد و هشتمین جلسه شورای شهر تهران در تذکری به افشانی شهردار تهران خواستار تسریع‌ در دریافت مطالبات شهرداری از دولت شد.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به بند (و) تبصره 5 قانون بودجه سال 97 گفت: دولت می‌تواند در صورت درخواست متقاضیان، مطالبات قطعی اشخاص حقیقی و حقوقی، خصوصی‌ و تعاونی و نهادهای عمومی غیردولتی‌ از دولت که در چارچوب‌ قوانین و مقررات تا پایان سال 95 ایجاد شده است را با بدهی اشخاص یاد شده به بانک‌ها و مؤسسات اعتباری از طریق تسویه‌ بدهی‌های بانک‌ها و از طریق انتشار اسناد تسویه‌ خزانه، تسویه کند.

رسولی با بیان اینکه حداقل بدهی شهرداری تهران به بانک شهر و سایر بانک‌های عامل 15 هزار میلیارد تومان است، اظهار کرد: موضوع مهم مطالبات شهرداری از دولت، علاوه بر طرح در ملاقات‌ اعضای شورا با رئیس جمهور در جلسات قبلی مجمع امید و کمیته راهبردی‌ مورد بررسی قرار گرفته است.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه در این جلسات مقرر شد نمایندگانی‌ از طرف دولت و شهرداری به صورت مشترک نسبت به تقویم دقیق حساب‌های فی مابین‌ اقدام کنند، اظهار کرد: انتظار می‌رود همین گونه که نجفی پیگیر این موضوع بود افشانی هم در کنار ابلاغ دستورات پیگیری‌های لازم را انجام دهد.

رسولی در ادامه شهادت جمعی از مدافعان امنیت کشور و مردم بی دفاع اهواز را به خانواده‌های آنها و فرماندهان‌ ارشد سپاه و ارتش تسلیت گفت و اظهار کرد: حوادث اخیر نشان می‌دهد که دشمنان امنیت ملی کشورمان را به نشانه گرفته‌اند و امیدواریم ضمن افزایش هوشیاری‌ متولیان‌ امنیت کشور شاهد بازآفرینی‌ این نهاد باشیم‌.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.