سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لزوم فراگیری فرهنگ احترام به دیگران توسط دانش آموزان

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز گفت: احترام به دیگران را باید از همان دوران کودکی به کودکان آموزش دهیم و دانش آموز باید احترام گذاشتن را در خانه بیاموزد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فاضل خمیسی، مدیر آموزش و پرورش ناحیه 4 اهواز بیان داشت: احترام به دیگران را باید از همان دوران کودکی به کودکان آموزش دهیم و دانش آموز باید احترام گذاشتن را در خانه بیاموزد،  در مدرسه تمرین کند و در جامعه اجرا کند.

وی افزود: مدرسه به تنهایی قادر به تربیت و پرورش دانش آموزان نیست و همکاری خانواده با مدرسه و انجمن اولیا و مربیان، شرایط را برای رشد فرهنگی، اجتماعی، روحی و معنوی دانش آموزان فراهم می کند.

خمیسی عنوان کرد: همزمان با سراسر کشور مراسم روز غنچه ها و شکوفه ها امروز شنبه 31 شهریور ماه با حضور نوآموزان، دانش آموزان و والدین آنان در مدارس ناحیه 4 اهواز برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 4 اهواز گفت: بیش از 8 هزار دانش آموز پیش دبستانی و کلاس اولی سال تحصیلی جدید را در ناحیه 4 اهواز آغاز کردندکه با برگزاری جشن شکوفه‌ها آماده‌سازی دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی، آشنایی آنان با فضای مدرسه و حضور در کلاس درس و معلم را آموزش دادیم.

انتهای پیام/م

آموزش احترام به دیگران به دانش آموزان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.