سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باید عرصه بر اخلال کنندگان در نظم بازار تنگ شود

استاندار کرمانشاه گفت : باید عرصه بر اخلال کنندگان در نظم بازار تنگ شود .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، بازوند استاندار کرمانشاه ظهر شنبه در نشست کمیسیون مبازره با قاچاق کالای استان گفت : ایران اسلامی در شرایط یک جنگ اقتصادی تمام عیار قرار دارد که به موازات آن یک جنگ روانی و رسانه ای پرحجم تر و عظیم تر، این دسیسه را هدایت می کند.

وی گفت : این کینه توزی ها و دشمنی ها تنها مختص امروز نبوده و طی ۴۰ سال اخیر در جریان بوده و ره به جایی هم نبرده است و نخواهد برد.

بازوند افزود : خوشبختانه یک انسجام ملی در نظام شکل گرفته که نمونه بارز آن جلسات منظم سران سه قوه کشور و مصوبات راهگشای آن در حوزه اقتصاد است.

وی افزود : در دوران دفاع مقدس هم این تحریم ها وجود داشت ولی آن زمان با مشارکت گسترده و خالصانه مردم، نقشه اقتصادی دشمن برای به زانو درآوردن نظام مقدس جمهوری اسلامی نقش برآب شد.

بازوند ادامه داد : امروز نیز با یک مدیریت درست و هوشمندانه و تقویت فضای همدلی و مشارکت در میان مردم، می توان بر همه این آسیب ها غلبه کرد.

وی گفت : باید تلاش کنیم با یک برنامه ریزی مناسب عرصه را بر محتکرین و اخلال کنندگان نظم بازار تنگ کنیم.

وی افزود : مرزهای مبادلاتی در شرایط تحریم یک فرصت هستند که مدیریت و کار کارشناسی می توان از آن ها برای ناکام گذاشتن تحریم ها بهره گرفت.

 

 

انتهای پیام/د

مرزها فرصتی برای ناکام گذاشتن تحریم های دشمنان هستند

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، جلسه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.