سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قابلیت ارسال گیف به اینستاگرام اضافه شد

اینستاگرام قابلیتی به اپلیکیشن خود اضافه کرده است که کاربران با استفاده از آن می‌توانند در دایرکت‌ها گیف ارسال کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اینستاگرام به تازگی قابلیتی را به اپلیکیشن خود اضافه کرده است که کاربران این شبکه اجتماعی مدت زیادی بود متقاضی آن بودند. این قابلیت که برای همه کاربران اینستاگرامی فعال شده، قابلیت ارسال گیف در دایرکت است. گیف‌هایی مانند خنده یا دوستت دارم می‌تواند بین دو شخصی که در دایرکت به هم پیام می‌دهند رد و بدل شود.

برای استفاده از این قابلیت، کاربران باید دکمه گیفی را که به تازگی به قسمت دیالوگ در دایرکت اینستاگرام اضافه شده لمس کنند و پس از آن هر محتوایی که دلشان می‌خواهد، آنجا تایپ کنند. اینستاگرام با توجه به آن نوشته، گیف‌هایی را به نمایش در می‌آورد که توسط تولیدکنندگان گیف مانند GIPHY ساخته شده‌اند. کاربران می‌توانند هر کدام از این گیف‌ها را که می‌خواهند برای شخص مورد نظر ارسال کنند.

بر اساس بیانیه اینستاگرام، گزینه ارسال گیف در قسمت دایرکت این شبکه اجتماعی از امروز برای همه کاربران اینستاگرام فعالسازی شده است. کسانی که خواهان ارسال گیف برای دوستان خود در اپلیکیشن اینستاگرام هستند، باید توجه داشته باشند که آخرین نسخه این شبکه اجتماعی را از اپ استور یا گوگل پلی دانلود کنند.

در ادامه می‌توانید تصاویری را مشاهده کنید که از ارسال گیف در دایرکت اینستاگرام رونمایی کرده‌اند.


بیشتر بخوانید: اینستاگرام قابلیت مخفی کردن هشتگ‌ها را به اپلیکیشن خود اضافه می‌کند


انتهای پیام/

اضافه شدن قابلیت ارسال گیف در دایرکت اینستاگرام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.