سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست گروه نظارت بر تامین تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت مطرح کرد؛

راهکارهای وزارت بهداشت برای تامین ملزومات پزشکی مورد نیاز مراکز درمانی

علا الدین گفت: وزارت بهداشت برای تامین تجهیزات و ملزومات مورد نیاز مراکز درمانی تدابیر و تمهیدات لازم را اندیشیده است.

به گزارش   حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد مهدی علا الدین، سرپرست گروه نظارت بر تامین تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت گفت: اداره کل تجهیرات پزشکی برای مدیریت تامین تجهیزات و ملزومات مورد نیاز مراکز درمانی و پیشگیری از کمبودهای احتمالی، تدابیر و تمهیدات لازم را اندیشیده است.

وی با بیان اینکه برخی تمهیدات برای تقویت تولید کنندگان در نظر گرفته شده و روان سازی واردات و تعمیق هماهنگی بین سازمانی با نهادهای مربوطه برای رفع مشکلات در حال انجام است، افزود: با حمایت نهادهای پشتیبان وزارت بهداشت در تامین تجهیزات و ملزومات پزشکی، کمبودهای احتمالی و مشکلات مراکز درمانی مدیریت و مرتفع خواهد شد.

علاالدین، دعوت برای حضور آزاد شرکت ها و شفاف سازی آن و همچنین فراخوان تامین کنندگان را راهکار دیگر وزارت بهداشت برای تامین ملزومات پزشکی مورد نیاز مراکز درمانی عنوان کرد.

سرپرست گروه نظارت بر تامین تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت گفت: برای مدیریت تامین تجهیزات و ملزومات پزشکی مورد نیاز مراکز درمانی و پیشگیری از کمبودهای احتمالی، تدابیر و تمهیدات لازم اندیشیده شده است و همه پتانسیل اداره کل تجهیزات پزشکی و دانشگاههای علوم پزشکی برای شرایط خاص در آینده بسیج خواهند شد.

انتهای پیام/

تدابیر وزارت بهداشت برای تامین تجهیزات و ملزومات پزشکی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.