تیم اسلون، مدیرکل بانک ولز فارگو اعلام کرد "ما به تغییر ولز فارگو برای ارائه آنچه مشتری ها خواستارند، به ویژه ارائه محصولات و خدمات ابتکاری و کاربر پسند ادامه خواهیم داد و الگوی اقتصادی خود را برای پاسخگویی به این نیازها به نحو عقلانی تر و موثرتر متحول خواهیم کرد".
ولز فارگو در هنگام انتشار نتایج عملکرد سه ماهه در ماه ژوئیه اعلام کرده بود معاملات انجام شده در شعبه ها و توزیع کننده های خودکار در مدت یک سال 5 درصد کاهش یافته است. این بانک اعلام کرد در همان زمان، مراجعه مشتریان به اینترنت برای دریافت اطلاعات درباره حساب های بانکی خود 17 درصد افزایش یافته است. در نتیجه این بانک در آن زمان پیش بینی کرده بود حدود 300 نمایندگی خود را امسال تعطیل کند. ولز فارگو همچنین در ماه ژوئیه اعلام کرد قصد دارد 52 نمایندگی خود را در ایالت های مختلف مرکزی آمریکا واگذار کند.
انتهای پیام/