سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل سازمان اتش نشانی اراک اعلام کرد؛

اعلام برنامه‌های روز ملی آتش نشانی در استان مرکزی

مدیرعامل سازمان اتش نشانی اراک برنامه‌های روز ملی آتش نشانی در استان مرکزی را اعلام کرد.

آقازیارتی مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛به تشریح برنامه‌های روز ملی اتش نشانی و خدمات ایمنی در هفتم مهرماه پرداخت.

آقازیارتی گفت: مراسم تجلیل از آتش نشانان با حضور مسئولین استان مرکزی، کوهپیمایی آتش نشانان، مسابقات عملیات ورزشی و سیمنار تخصصی با حضور مدرسان برتر از مهمترین برنامه‌های روز ملی آتش نشان است که در استان مرکزی برگزار می‌شود.

آقازیارتی همچنین افزود: دومین نشست مسئولین آتش نشانی شهرداری‌های استان مرکزی به مناسبت روز ملی اتش نشانی و خدمات ایمنی در اراک برگزار شد.

مدیرعامل سازمان اتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک ادامه داد: هدف از تشکیل این جلسه ایجاد وحدت رویه در برگزاری مراسم روز ملی آتش نشان است و مسئولان نقطه نظرات خود را در این زمینه بیان کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی هم توصیه کرد: از آتش زدن خیمه‌ها در کنار پارچه‌های هیات، کابل‌های برق، زیر بالکن منازل، کوچه‌های باریک، در مجاورت درخت‌ها و اماکن مسقف و. خودداری کنند وعزاداران هنگام مراسم آتش زدن خیمه‌ها موارد ایمنی را رعایت کرده و از نزدیک شدن به شعله‌های آتش خودداری کنند، بانوان هم توجه داشته باشند که شعله آتش به چادر یا پوشش‌شان سرایت نکرده و در فاصله‌ای مطمئن از خیمه‌ها قرار گیرند.

انتهای پیام/ ج


تشریح برنامه‌های روز ملی آتش نشانی در استان مرکزی

برچسب ها: آتش نشانی ، حوادث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.