سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع گوشت گرم گوسفندی وارداتی مورد نیاز هیئت‌های مذهبی

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان بوشهر گفت: از آغاز ماه محرم توزیع گوشت گرم گوسفندی وارداتی مورد نیاز هیئت‌های مذهبی با قیمت مصوب آغاز شده و تاکنون ۹۰ تن آن توزیع شده و در حال توزیع است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مهدی صداقت‌شعار با بیان اینکه گوشت قرمز و مرغ بر اساس نیاز بازار توزیع شده است اظهار داشت: در شش ماه نخست امسال ۸۱۲ تن مرغ منجمد و ۲۰ تن گوشت قرمز در استان بوشهر با قیمت مصوب تنظیم بازار توزیع و به میزان قابل توجهی ذخیره سازی شده است.

وی از توزیع گوشت گرم گوسفندی وارداتی خبر داد و گفت: ۲۴ تن گوشت گرم گوسفندی استرالیایی از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای در شهر‌های مختلف استان بوشهر توزیع شده است.

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان بوشهر قیمت هر کیلوگرم گوشت گرم گوسفندی وارداتی را برای مصرف کننده ۳۷ هزار و ۵۰۰ تومان تا ۳۸ هزار تومان دانست و تصریح کرد: توزیع گوشت گرم گوسفندی وارداتی تا زمان تنظیم بازار و کنترل قیمت آن ادامه دارد.

صداقت‌شعار با اشاره به توزیع گوشت گرم گوسفندی وارداتی ویژه ماه محرم بیان کرد:از آغاز ماه محرم توزیع گوشت گرم گوسفندی وارداتی مورد نیاز هیئت‌های مذهبی با قیمت مصوب آغاز شده و تاکنون ۹۰ تن آن توزیع شده و در حال توزیع است.

وی با بیان اینکه نهاده‌های دامی بین واحد‌های مرغ‌داری استان بوشهر توزیع شده است تصریح کرد: امسال تاکنون ۴ هزار و ۶۶۷ تن ذرت مورد نیاز واحد‌های مرغ‌داری استان بوشهر شده است.

صداقت از توزیع سویا در استان خبرداد و گفت: یک هزار و ۷۶۸ تن سویا در شش ماه نخست امسال بین واحد‌های دامی استان بوشهر توزیع شده و ۵۰۰ تن جو برای توزیع بین دامداری‌ها ذخیره سازی شده است.

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان بوشهر از توزیع نهاده‌های دامی بین ۲۱۴ واحد مرغ‌داری استان بوشهر خبر داد وتصریح کرد: با توجه به آغاز جوجه‌ریزی در مرغداری‌های استان بوشهر پیش بینی می‌شود قیمت گوشت مرغ روند نزولی داشته باشد.

انتهای پیام/م

۹۰ تن گوشت قرمز در استان بوشهر ویژه ایام ماه محرم توزیع شد

برچسب ها: محرم ، تغذیه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.