سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازدید مسئولین استان از ندامتگاه جدید ایلام

مسئولین استانی پیرو جلسه شورای تأمین و با هدف انتقال زندان به خارج از شهر، از ندامتگاه جدید در حال ساخت ایلام، بازدید کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام; در این بازدید نوذری معاون سیاسی و امنیتی استانداری، قیصوری مدیرکل برنامه و بودجه استان، کرمی معاون عمرانی استانداری، شیرزادی معاون نیروی انسانی دادگستری، خوش خبر مدیرکل سیاسی و امنیتی استانداری، کشوری مدیرکل زندان ها، محمدی معاون اداری و مالی، شکری فرمانده یگان حفاظت ، علی حسینی مسئول فنی و مهندسی زندان ها و دیگر هیئت همراه حضور داشتند .

در این بازدید پیرو جلسه اخیر شورای تأمین استان به بررسی مشکلات و نحوه اختصاص اعتبارات لازم برای تکمیل و بهره برداری از ندامتگاه جدید پرداخته شد و ضمن مشخص کردن کمبود ها و نواقص موجود، در جلسه آتی مسئولین استانی تصمیمات نهایی برای انتقال زندان مرکزی به خارج از شهر اتخاذ می گردد.

کشوری گفت: هدف ما از تکمیل و بهره برداری فضای جدید زندان ، تسریع در انجام اهداف سازمانی است وی اهمیت بخشی به شغل سخت زندانبانی و رعایت اصول آئین نامه سازمانی و همچنین پیشبرد اهداف اصلاحی و تربیتی به منظور بازگشت سالم زندانیان به جامعه را از دیگر نتایج تکمیل پروژه مذکور دانست.

وی با اشاره به ضرورت انتقال زندان مرکزی به ندامتگاه جدید و تاثیرات مثبت آن و همچنین رعایت اصول حقوق شهروندی، بیان داشت: فعالیت های اصلاحی وتربیتی و تغییر باورهای غلط زندانیان با ارائه فعالیت های فرهنگی و تربیتی و دیگر برنامه های اجرایی در سطح زندان ها مستلزم وجود فضای مناسب و کافی است و بهره برداری از این ندامتگاه زمینه ساز بسیاری از فعالیت های تدوینی وکارشناسانه است.

انتهای پیام/اس

 

 

 

وضعیت ندامتگاه جدید ایلام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.