سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حسینی: در جنگ برابر الدحیل قطر پیروز شدیم/ با وجود همه اذیت‌ها می‌جنگم

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی سخت و به نوعی جنگ را برابر الدحیل قطر پشت سر گذاشتیم.

 به گزارش   خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سید جلال حسینی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درباره برد تیمش برابر الدحیل قطر اظهار کرد: به خانواده همبازی سابقم مجید غلام نژاد تسلیت عرض می کنم که دیگر او در کنار ما نیست. بازی سخت و به نوعی جنگ پشت سر گذاشتیم و بازیکنان فوق العاده زحمت کشیدند و جا دارد از هواداران که حضورشان در ورزشگاه آزادی بی سابقه بود تشکر کنم و ما را با اینکه یک گل خوردیم تا دقیقه آخر حمایت کردند و توانستیم آنها را خوشحال کنیم. روزهای سختی بود و 2 بازی یکی در قطر و دیگری در آزادی را برگزار کردیم. فکر می کنم 4 نیمه بود که هر 45 دقیقه حساس بود. 

او ادامه داد: تیم الدحیل خیلی حرفه ای است و با امکانات زیاد با تیم های ایرانی بازی کرد و یک سال نتوانستیم بازیکن بگیریم و قوی ها هم از تیم ما جدا شدند . ناعادلانه است که ما با این تیم های قوی بازی می کنیم اما تلاش خود را کردیم و از همه تشکر می کنم که قوت قلب تیم بودند و جا دارد از دوستانم که 90 دقیقه یا حتی بیشتر می جنگند و برایشان مهم نیست تشکر کنم.  موضوعی که برایشان اهمیت دارد این است که آبروی ایران را حفظ کنند در صورتی که ما را اذیت می کنند. به هر حال ما یک بازی سنگین انجام دادیم و حسین ماهینی، احمد نوراللهی در بازی قبل مصدوم شدند و من و دیگر بازیکنان هم آسیب دیدگی داشتیم اما در این بازی ادامه دادیم و امیدوارم بتوانیم یک بازی خوب برابر تیمی که امروز پیروز می شد انجام بدهیم بچه ها باید آماده شوند و تیمی هستیم که امکانات کم برای ریکاوری داریم باید خود را آماده کنیم و تلاش می کنیم برای بازی بعدی لیگ قهرمانان آسیا به آمادگی برسیم. 

او درباره اظهارات سرمربی تیم الدحیل قطر مبنی بر اینکه بازیکنان در زمین بازی می کنند و تاثیرات هوادار را در این بازی چقدر می داند، گفت: صد درصد تاثیر گذار است و وقتی استادیوم 100 هزار تماشاگر می آید خیلی موثر است و تیم هایی همانند الدحیل و السد خیلی حرفه ای هستند و بازیکنانشان در سطح بالا بازی می کنند اما هوادار ما بی نظیر هستند و تاثیرشان را دیدید که ما را به بازی برگرداندند و خود مربی الدحیل هم متوجه شد. 

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس درباره خداحافظی اش از فوتبال گفت: علاوه برمن ، بازیکنان جوان هم به علت تصمیمات گرفته شده فوتبالشان تمام می شود اما من علی رغم همه اذیت ها می جنگم و برای پرسپولیس بازی خود را انجام می دهم. اگر برخی کارها ادامه یابد واکنش نشان می دهم. اینجا کسی از آینده خود خبر ندارد و نمی دانم فردا چه سرنوشتی در انتظارم است.


بیشتر بخوانید: 

مربی تیم فوتبال الدحیل: بازیکن پرسپولیس باید اخراج می‌شد/ روی اشتباهات فردی مغلوب پرسپولیس شدیم

گرشاسبی:بازیکنان پرسپولیس غیرت را معنا کردند / پاداشی که قول دادیم را می‌دهیم

حاج بیگی:تیم ما با توکل به امام حسین برابر الدحیل پیروز شد


انتهای پیام/  

اظهارات سید جلال حسینی درباره برد برابر الدحیل قطر 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.