سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رژه نیروهای مسلح به مناسبت هفته دفاع مقدس به میزبانی ارتش برگزار می شود

هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی‌های ارتش در استان‌های اصفهان، چهارمحال و بختیاری و یزد گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس رژه نیروهای مسلح با حضور یگان‌های نمونه ارتش، سپاه، بسیج و نیروی انتظامی در اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان همزمان با هفته دفاع مقدس برنامه‌های مختلفی در استان اصفهان در نظر گرفته شده است که از مهمترین این برنامه‌‌ها می‌توان به برگزاری رژه هفته دفاع مقدس به میزبانی ارتش اشاره کرد، در این رژه یگان‌های نمونه ارتش، سپاه، بسیج و نیروی انتظامی مشارکت دارند.

حجت‌الاسلام سید عباس قریشی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: رژه نیروهای مسلح همزمان با 31 شهریور و در نخستین روز هفته دفاع مقدس، به میزبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران و با حضور یگان‌های نمونه سپاه، بسیج و نیروی انتظامی در مقابل گلستان شهدای اصفهان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه رژه نیروهای مسلح استان اصفهان در شهرهای اصفهان، آران و بیدگل و شهرضا برگزار می‌شود، افزود: سخنرانی امیر سرتیپ دوم ستاد محسن آذرافروز، ارشد نظامی ارتش در منطقه اصفهان، چهارمحال و بختیاری و یزد به عنوان سخنران قبل از خطبه‌های نماز جمعه اصفهان، افتتاحیه نمایشگاه دفاع مقدس در محل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس اصفهان، انجام عملیات نمایشی و رزمی در میدان امام اصفهان در طول هفته دفاع مقدس و دیدار فرماندهان و کارکنان ارتش با نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان و برگزاری نماز وحدت از جمله برنامه‌های نیروهای مسلح در هفته دفاع مقدس امسال است.

هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی‌های ارتش در استان‌های اصفهان، چهارمحال و بختیاری و یزد بیان کرد: برگزاری مراسم غبارروبی و عطرافشانی گلزارهای شهدا، دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان، برگزاری محافل انس با قرآن در یگان‌های ارتش، برگزاری دوره 3 روزه بصیرت خانواده برای کارکنان کادر ارتش، برگزاری مسابقات فرهنگی و مقاله نویسی از جمله برنامه‌های ارتش در هفته دفاع مقدس به شمار می‌رود.

وی گفت: 8 مهرماه سالروز عملیات ثامن ائمه و شهادت شهیدان فلاحی، کلاه‌جو، کلاهدوز و جهان آرا است که مراسم ویژه‌ای به این مناسبت برگزار می‌شود و به همین دلیل برنامه‌های هفته دفاع مقدس در 8 روز برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام قریشی عنوان کرد: بهترین دستاوردهای دفاع مقدس این پیام و سخنان امام راحل است که ایشان فرمودند ما انقلاب خود را در جنگ تحمیلی به جهان صادر کردیم و دوستان و دشمنان خود را شناختیم، ما در دوران دفاع مقدس به این نتیجه رسیده‌ایم که روی پای خود بایستیم و ابهت دو ابرقدرت شرق و غرب را شکستیم و ریشه‌های انقلاب اسلامی را محکم کردیم؛ در حقیقت توجه به این سخنان امام راحل پیام‌های مهمی را برای ما در بر دارد.  

 

انتهای پیام /س

رژه نیروی های  مسلح  در اصفهان

برچسب ها: ارتش ، دفاع مقدس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.