سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری پویش سراسری خرید نوشت افزار ایرانی به همت اتحادیه انجمن‌های اسلامی

مدیر روابط عمومی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان از برگزاری پویش سراسری خرید نوشت افزار ایرانی به همت دانش آموزان عضو این اتحادیه خبرداد.

به گزارش  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ساعد رمضانعلی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان گفت: در آستانه بازگشایی مدارس بسیاری از خانواده‌ها و دانش آموزان در تکاپوی خرید لباس، کیف و لوازم‌التحریر برای فرزندانشان می‌افتند؛ برخی از خانواده‌ها قیمت، رنگ و جنس کالا برایشان مهم است، اما برای برخی دیگر از خانواده‌ها علاوه بر این مؤلفه‌ها طرح کالا هم اهمیت دارد.
 
رمضانعلی بیان کرد: در سال «تولید داخلی، حمایت از کالای ایرانی» و با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و دغدغه‌ها و توصیه‌های معظم له اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان درباره حمایت از تولید داخل و تولیدکنندگان ایرانی، پویش سراسری دانش آموزان ایران اسلامی در آستانه بازگشایی مدارس با شعار «همکلاسی امسال، فقط ایرانی» را اجرا می‌کند.
 

وی گفت: در همین راستا اعضای اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان برای ترغیب و تشویق هرچه بیشتر دانش آموزان ایران اسلامی به خرید کالای ایرانی و مصرف تولیدات داخلی این پویش را تشکیل داده اند.

مدیر روابط عمومی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان اظهار کرد: لذا دانش‌آموزان ضمن خرید لوازم التحریر ایرانی و سایر تولیدات داخلی با گرفتن عکس از اقلام خریداری شده و ارسال آن به دبیرخانه جنبش دانش آموزی در این پویش سراسری شرکت خواهندکرد؛ دانش آموزان عکس‌های خود را با سایر دانش آموزان به اشتراک می‌گذارند و دیگر دانش آموزان را به این مهم، ترغیب تا سهم هر چه بیشتری در تحقق اقتصاد مقاوتی داشته باشند.

انتهای پیام/

برگزاری پویش سراسری همکلاسی امسال، فقط ایرانی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.