وی با اشاره به آخرین جلساتی که با معاونت فنی داشته است، گفت: از آنها خواستیم تا پروژههای قابل سرمایه گذاری را اعلام کنند که در نهایت 10 پروژه را معرفی کردند.
حبیب زاده ساخت بزرگراه شوشتری و پارکینگ طبقاتی نیایش را از این موارد برشمرد و تأکید کرد: ما تاکنون 500 پروژه را در مناطق مختلف بازدید کردیم که برخی بازدیدها هم به درخواستهای مردمی انجام شده است و از مسئولان مربوطه خواستهایم تا توضیحات لازم را ارائه کنند.
عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل ترافیک شورای شهر تهران با بیان اینکه 10 پروژه از سوی معاونت فنی و عمرانی قابل سرمایه گذاری اعلام شده است، گفت: در نهایت آنها میتوانند پس از انجام سرمایه گذاری از این پروژهها بهره برداری کنند.
وی افزود: مثلا اگر یک تونل میخواهد ساخته شود آنها میتوانند مبلغی را به عنوان عوارض از مردم دریافت کنند و یا در خصوص پارکینگ طبقاتی نیایش میتوانند هزینه پارک خودرو دریافت کنند.
حبیب زاده با اشاره به 10 پروژه آماده سرمایه گذاری گفت: احداث پارکینگ طبقاتی نیایش، احداث بزرگراه شوشتری، پل عابر ایثار در محدوده دریاچه چیتگر، تونل شهید متوسلیان که بزرگراه صیاد را به آزادگان متصل میکند، توسعه برج طغرل، احداث پارکینگ امیرکبیر، توسعه پارکینگهای طبقاتی، اجرای طرح نیلوفری و طرح بلوار یادگار امام از جمله مواردی است که سرمایه گذاران میتوانند با شرکت در آنها پس از راه اندازی، از آنها بهره برداری کنند.
عضو شورای شهر تهران در ادامه با اشاره به بازدیدی که از وضعیت اتوبوسهای شرکت واحد داشت، گفت: شرکت اتوبوسرانی در حال حاضر 1183 دستگاه اتوبوس دارد که 50 درصد آنها در سامانهها متوقف هستند و بخش عمده آن هم در دست تعمیر است.
وی افزود: این وضعیت باعث شده ظرفیت اتوبوسرانی به 50 درصد کاهش یابد.
حبیبزاده با بیان اینکه 19 درصد اتوبوسهای بیآرتی دو سال است که در سامانه 5 متوقف هستند، تصریح کرد: بعد از بازدیدهایی که داشتیم آنها یک مقدار فعال شدند و به دنبال رفع عیوب رفتند، اما نمیتوان اجازه داد که این اتوبوسها دو سال در زیر برف و باران و آفتاب باشند و فرسوده شوند.
انتهای پیام/