امانی با بیان اینکه برای تشکیل فراکسیون زنان توافق کرده‌ایم، گفت: از کاندیداتوری یک زن برای شهرداری تهران حمایت می‌کنیم.

حمایت از کاندیداتوری یک زن برای شهرداری تهرانبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شهربانو امانی عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل و ترافیک شورای شهر تهران در نشست خبری این کمیسیون که امروز(دوشنبه) برگزار شد، با اشاره به لایحه شهرداری در مورد تعیین نرخ سرویس مدارس استثنایی، اظهار کرد: من به این لایحه رأی منفی دادم تا به صحن بیاید و نسبت به آن بحث شود.

وی افزود: چون آموزش و پرورش برعهده دولت است، در این مورد هم وظیفه تصدی‌گری با دولت است.

عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل و ترافیک شورای شهر تهران با بیان اینکه در سال 86 شهردار وقت تصمیم می‌گیرد که سرویس این مدارس رایگان باشد،تصریح کرد: در شروع سال تحصیلی نمی‌توان این قانون را حذف کرد، اما اگر اراده شورا بر این باشد که شهرداری وظایف ذاتی خود را انجام دهد، باید با سازمان مدارس استثنایی وارد مذاکره شوند، اما در مجموع من معتقدم که این موضوع به روال سابق باز خواهد گشت.

عضو شورای شهر تهران در ادامه به موضوع فراکسیون زنان پرداخت و تصریح کرد: برای تشکیل فراکسیون زنان در شورا توافق کرده‌ایم و از کاندیداتوری یک زن برای شهرداری تهران حمایت می‌کنیم.

وی با بیان اینکه در دوره نجفی و افشانی تعهد کردند که 30 درصد مدیریت‌های میانی را به زنان بسپارند، گفت: من ضعیف‌ترین خانمی هستم که در شورا فعالیت می‌کنم، اما در مجموع در آخر دوره گزارش خوبی می‌توانیم از فعالیت‌های خود ارائه دهیم.

در حال تکمیل...

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار