سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده سپاه سنندج:

مقابله با زیاده‌خواهی‌های دشمن نیازمند ایستادگی و اقتدار است

فرمانده سپاه سنندج گفت:مقابله با زیاده‌خواهی‌های دشمن نیازمند ایستادگی و اقتدار است که بسیجیان با حضور مقتدرانه در این رزمایش به دشمنان نظام اعلام می‌کنند که در مقابل سختی‌ها ایستادگی خواهند کرد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،حسن عسکری در مراسم آغازین رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله (ص) ۲ در سنندج که در سالن آزادی برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطر شهدا به ویژه ۵ هزار و ۴۸۰ شهید استان، با تسلیت ماه پیروزی حق علیه باطل، تصریح کرد: رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمد رسوالله (ص) ۲ امروز با شعار «رهبر، ایستادگی و پیشرفت» با حضور سه گردان بیت‌المقدس، یک گردان کوثر، یک گردان امام علی و گروه‌های جهادی شروع می‌شود.

فرمانده سپاه سنندج افزود: از نهم شهریورماه مرحله نخست این رزمایش که بحث خدمات‌رسانی و گروه‌های جهادی بوده همزمان با سراسر کشور توسط بیش از ۲۷۰ گروه جهادی سپاه شروع شده است.

عسکری خاطرنشان کرد: مرحله بلوغ رزمایش امروز با حضور گردان‌های مختلف سپاه در یک برنامه ۲۴ ساعته که در آن فراخوانی، فرماندهی، اردوکشی، سکان اقتدار، ستون‌کشی و استقرار در اردوگاه است، برگزار شد.

وی بیان کرد: مرحله سوم این رزمایش نیز با تجمع میلیونی بسیجیان در سراسر کشور به صورت همزمان در مهرماه برگزار می‌شود.

وی گفت: نمایش اقتدار و توانایی نیرو‌های مردمی در دفاع از کشور و نظام اسلامی از مهم‌ترین اهداف برگزاری این رزمایش در سراسر کشور بوده است.

فرمانده سپاه سنندج تصریح کرد: امروز در این رزمایش آمادگی مردم سلحشور و بسیجیان دلیر ایران اسلامی به نمایش در می‌آید و در استانه ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی اعلام می‌کنیم، مستحکم‌تر، مقاوم‌تر و با اعتقادی راسخ‌تر در دفاع از انقلاب و آرمان‌های آن تا پای جان ایستادگی خواهیم کرد.

وی در ادامه بیان کرد: مقابل با زیاده‌خواهی‌های دشمن نیازمند ایستادگی و اقتدار است که بسیجیان با حضور مقتدرانه در این رزمایش به دشمنان نظام اعلام خواهند کرد که در مقابل سختی‌ها ایستادگی خواهند کرد.

عسگری اضافه کرد: رساترین پیام بسیجیان در این رزمایش  این است که خود را سرباز امام حسین (ع) و رهبری می‌دانند و برای انجام ماموریت‌های محوله با تمام توان در میدان حاضر هستند.

انتهای پیام/م

برگزاری رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمد رسوالله (ص) ۲ در استان کردستان

برچسب ها: سپاه ، دفاع مقدس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.