سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل طرح‌های اقتصادی و خودکفایی کمیته امداد امام خبرداد:

اجرای ۱۳۶ هزار طرح اشتغالزایی در کشور /۶۲۵ هزار خانوار خودکفا شد

مدیرکل طرح‌های اقتصادی و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به اجرای ۱۳۶ هزار طرح اشتغالزایی در سراسر کشور از خودکفایی ۶۲۵ هزار خانوار خبرداد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ علی اکبر خادمی پیش از ظهر یکشنبه در سومین جلسه کارگروه تخصصی امور اقتصادی که در سالن شهید انصاری استانداری گیلان برگزار شد، اظهار کرد: خودکفایی و ایجاد اشتغال برای مددجویان تحت پوشش از اولویت‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) است.

وی با اشاره به اینکه ۱۳۶ هزار طرح اشتغالزایی در سراسر کشور اجرایی شده است، افزود: با اجرای این تعداد طرح برای ۱۵۲ هزار نفر فرصت شغلی ایجاد شده است.

مدیرکل طرح‌های اقتصادی و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه با اجرای طرح‌های دیگر در مجموع ۱۷۵ هزار مددجوی تحت پوشش کمیته در سال گذشته مشغول به کار شده اند، گفت: طی سال‌های گذشته بیش از یک میلیون و ۱۰۰ هزار طرح اشتغالزایی از سوی کمیته امداد اجرایی شده است.

وی در ادامه با اشاره به ایجاد یک میلیون و ۳۵۰ هزار فرصت شغلی در هفت سال گذشته از سوی این نهاد، خاطرنشان کرد: همچنین در این مدت ۳۰۰ هزار کاریابی نیز از سوی کمیته امداد برای مدد جویان انجام شده است.

 ۲۰ هزار خانوار درگیلان خودکفا شده‌اند

خادمی همچنین با اشاره به خودکفایی ۶۲۵ هزار خانوار تخت پوشش کمیته امداد در کشور طی هفت سال گذشته، یادآورشد: از این تعداد ۲۰ هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد امام استان گیلان بوده اند.

مدیرکل طرح‌های اقتصادی و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) تصریح کرد: تلاش می‌شود تا با ایجاد اشتغال و همچنین اجرای طرح‌های اشتغالزایی تعداد بیشتری از خانوار‌های تحت پوشش خودکفا شوند.

وی وجود روحیه جهادی، دوری از حزب گرایی و مداخلات سیاسی و همچنین اخلاق مداری، اخلاص و همدلی را از مهم‌ترین عوامل موفقیت کمیته امداد در خدمات رسانی به مردم نیازمند عنوان کرد و افزود: مدل ویژه توانمندسازی در بخش اشتغال کمیته امداد یک مدل به‌روز و تاثیرگذار است.

مدیرکل طرح‌های اقتصادی و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های استان گیلان نیز اشاره کرد و گفت: گیلان در حوزه اشتغالزایی و اجرای طرح‌های اشتغال در جایگاه مناسبی در کشور قرار دارد.

انتهای پیام/ف

برچسب ها: کمیته امداد ، اشتغال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.