سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار اسلام آباد غرب؛

بزرگترین اجتماع عزاداران سالار شهیدان امام حسین(ع)

فرماندار اسلام آباد غرب گفت: بزرگترین اجتماع عزاداران سالار شهیدان امام حسین(ع) و یاران باوفایش در روز ۲۶شهریورماه و پخش زنده از شبکه زاگرس به اجرا خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، افشین کریمی فرماندار اسلام آباد غرب گفت: مسلمانان جهان عاشق عتبات عالیات هستند و تجمع های بی نظیر مردم کشورهای مسلمان در برگزاری رویدادهای مذهبی خار چشم دشمنان است .

وی عنوان کرد: امروز ابزار مخالفت و مبارزه دشمن با نظام بحث رسانه است و با یک اتفاق کوچک با جنگ رسانه ای می خواهند دنیا را نسبت به انقلاب بدبین کنند .

کریمی افزود: با همکاری هیات های مذهبی و برنامه ریزی منسجم ادارات در این جلسه تقسیم کار انجام می شود و بزرگترین اجتماع عزاداران  سالار شهیدان امام حسین(ع) و یاران باوفایش در روز ۲۶شهریور ماه و پخش زنده از شبکه زاگرس به اجرا خواهد رسید.

 امام جمعه شهرستان  اسلام آباد غرب بیان کرد: در عصری که دشمان به دنبال تخریب اسلام هستند ارزش های الهی و مکتب الهی جز آرمان ها و قابل تکریم است بایستی مورد توجه و در خور شان آن صورت گیرد. حجت الاسلام محمد طه مهری ادامه داد در بحث عتبات مقدسه سفره ایی پهن شده هر کی به اندازه توان از این سفره برداشت کند و در اربعین ازانواع و اقسام خدمت رسانی قدمی بر داردو شروع این سفره با اجتماع عاشورایی ها در تاریخ 26 شهریور ماه انجام خواهد شد.

انتهای  پیام/ز

ارزش های الهی و مکتب الهی جز آرمان ها و قابل تکریم است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.