سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فخاری در تذکر پیش از دستور:

شهرداری تهران برنامه جدی برای بهبود وضعیت زنان نداشته است

عضو شورای شهر تهران گفت: در داخل شهرداری ساز و کارهای عادلانه‌ای برای ارتقای شغلی زنان به کار گرفته نشده است.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ الهام فخاری عضو شورای شهر تهران در هشتاد و ششمین جلسه شورای شهر تهران که امروز(یکشنبه) برگزار شد، به شهردار تهران تذکر داد.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه به خاطر کندی و کاستی اصلاح و بهبود در حوزه زنان به شهردار تهران تذکر می‌دهم، گفت: اگرچه شورای پنجم با حضور 6 نفر از زنان فعال اجتماعی و سیاسی شکل گرفته و توجه ویژه‌ای بر بهبود وضعیت زنان داشته است، اما در یک سال گذشته شهرداری تهران برنامه و تحول جدی در زمینه بهبود وضعیت زنان نداشته است.

وی افزود:‌ از داخل شهرداری ساز و کارهای عادلانه‌ای برای ارتقای شغلی زنان به کار گرفته نشده و روشی برای مطرح شدن و پیگیری مسائل زنان دیده نشده است.

فخاری با بیان اینکه بیرون از شهرداری و در گستره شهری هم برنامه‌ای برای بهبود امنیت فضاهای شهری با توجه ویژه به زنان صورت نگرفته است، گفت: جای افسوس است که در این مدت از توانایی‌های سمن‌های فعال در حوزه زنان در مدیریت شهری استفاده نشده است.

وی با تاکید بر اینکه طرح مشخصی برای بهبود کیفیت زندگی زنان تاکنون ارائه نشده است، گفت: در این زمینه نظارت جدی بر عملکرد معاونت‌ها و مناطق بر اساس شاخص‌های سنجش پذیر انجام نشده و وضعیت توان افزایی زنان سرپرست خانوار بهبود نیافته است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.