سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محلات برازجان هر چهار روز یکبار آب دارند

مدیر آب و فاضلاب شهرستان دشتستان گفت: برازجان به چهارمنطقه تقسیم شده و به هرمنطقه هر چهار روز یکبار آبرسانی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، برازجان یکی از شهر‌هایی است که مردم آن از ابتدای تابستان با کمبود شدید آب رو به رو هستند. مسوولان برای بهبود شرایط آبرسانی به این شهر و مناطق اطراف آن طرح‌هایی را شروع کردند که حالا برخی از آن‌ها به نتیجه رسیده است.

مدیرآب و فاضلاب شهرستان دشتستان، حفر دو حلقه چاه، اجرای خط انتقال آب از مخزن ذخیره ۱۵۰۰ مترمکعبی به مخزن ۱۵ هزار متر مکعبی و اجاره دو حلقه چاه، را از جمله این کار‌ها عنوان کرد.

علی بردستانی افزود: اکنون ظرفیت تامین آب آشامیدنی برازجان روزانه به ۱۸ هزار متر مکعب رسیده است.

وی از اتصال شبکه آبرسانی برازجان به خط آبرسانی کوثر خبرداد و بیان کرد: با اجرای این طرح روزانه ۱۰ هزار متر مکعب آب به شبکه آبرسانی برازجان منتقل می‌شود.

مدیر آب و فاضلاب دشتستان، حفر و اجاره دو حلقه چاه آب در شبانکاره، اتصال شبکه آب آب‌پخش به خط آبرسانی کوثر، نصب یک دستگاه پمپ بر روی خط آبرسانی کوثر برای بهبود وضعیت آب شبکه آب‌پخش، نوسازی شبکه آبرسانی دالکی، فعال بودن تاسیسات آب شیرین‌کن سعدآباد با ظرفیت روزانه ۱۵۰۰ متر مکعب، ایجاد مخزن ذخیره شهر وحدتیه و نصب یک دستگاه آب شیرین‌کن بر روی مخزن سد تنگ ارم را از دیگر کار‌هایی عنوان کرد که برای بهبود آبرسانی به دیگر مناطق دشتستان صورت گرفته است.

انتهای پیام/ک

افزایش ظرفیت آب برازجان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.