سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری اولین همایش سالانه مدیران مدارس در سنندج

اولین همایش مدیران مدارس صبح امروز در اردوگاه سلیمان خاطر سنندج برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج درحاشیه  این همایش در گفتگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، گفت: همایش سالانه مدیران مدارس که برای اولین بار در مقاطع ابتدایی متوسطه اول و متوسطه دوم در سطح شهر و روستا با حضور مدیران شهر و روستا، نمایندگان مجلس، فرماندار ومدیران استانی برگزار شد.
فواد حسینی با بیان اینکه این همایش در دو نوبت صبح و بعداز ظهر و در یک روز خواهد بود گفت، افزود: هدف از برگزاری این همایش را بررسی آخرین آیین نامه ها، قوانین و تغییرات در کتب درسی، سرویس مدارس، بوفه، بهداشت مدارس، سازماندهی همکاران و هرآنچه که منجر به تحقق اهداف سند بنیادین شود را مورد بحث و برسی قرار می‌دهیم و پنل‌های تخصصی هم خواهیم داشت.
در این همایش همچنین نماینده مردم در مجلس خطاب به مدیران و معلمان گفت: شما آینده سازان فرزندانمان هستید و اگر آموزش و پرورش اصلاح شود جامعه هم اصلاح خواهد شد.
فرشادان بیان کرد: مشکلات آموزش و پرورش بسیار زیاد است و یکی از مهمترین دغدغه‌های نماینگان مجلس حل مشکلات مربوط به این حوزه است.
وی اظهار داشت: در سطح استان ۲ هزار و ۷۰۰ واحد آموزشی داریم که تعداد زیادی ازآن‌ها فرسوده هستند، اما خوشبختانه با همکاری مدیران، مجمع نمایندگان و آموزش و پروش ۱۵۵ پروژه فعال در رابطه با مدارس وجود دارد و این‌ها به زودی وارد چرخه آموزشی می‌شوند.
گفتنی است؛در این همایش فرماندار و دبیر پروژه مهر از زحمات معلمان و مدیران قدارنی و در پایان از پیشکسوتان این حوزه تقدیر شد.

انتهای پیام/م

  حل مشکلات مربوط  حوزه  آموزش وپرورش از دغدغه‌های نماینگان مجلس است

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.