سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رفع مشکلات نظام با ادامه راه شهدا

فرمانده اسبق لشکر ۲۵ کربلای مازندران گفت: باید همانگونه که شهدا در مسیر شهادت قدم برداشتند در رفع مشکلات نظام قدم برداریم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردارعلیجان میرشکار فرمانده سابق لشکر ۲۵ کربلای مازندران در رزمایش ۱۰۰۰ نفری اقتدار آمل با بیان اینکه در دفاع از ارزش‌ های انقلاب اسلامی همدل باشید، گفت: امروز ایران اسلامی حرم اهل بیت است و ۸۰ میلیون ایرانی اهل حرم هستند.

وی با بیان اینکه باید از این همایش‌ ها کنار هم بودن و فهمیدن مشکلات نظام و حل کردن آن‌ ها را بیاموزیم، افزود: باید همانگونه که شهدا در مسیر شهادت قدم برداشتند در رفع مشکلات نظام قدم برداریم.

سردار میرشکار با بیان اینکه دشمن به دنبال ایجاد تفرقه مابین شیعیان ایران و عراق است که چندین دهه برای چنین اتفاقی برنامه ریزی می‌کند، گفت: از ابتدای انقلاب اسلامی دشمن از اتحاد شیعیان ایران و عراق، لبنان شیعه و مردم شیعه بحرین می‌ترسد

این یادگار هشت سال دفاع مقدس با بیان اینکه بابت بعضی از مسولین شهر آمل نگرانیم، افزود: از دوگانگی که در آمل وجود دارد رنج می‌ بریم که متاسفانه برای حفظ جایگاهشان است.

فرمانده سابق لشکر ۲۵ کربلای مازندران با اشاره به اینکه باید از پتانسیل بی نهایت بسیج در راستای حل مشکلات بهره برد، گفت: این بسیجیان همان‌ هایی هستند که بر روی اروند پل احداث کردند و امروز در اروند‌های اقتصادی، فرهنگی، سیاسی با اعتماد به نسب سوم و چهارم انقلاب می‌ توانیم به خوبی از شرایط فعلی گذر کنیم.

انتهای پیام/ م

راهی برای رهایی از مشکلات جامعه

برچسب ها: سپاه ، شهدا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.