سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قره‌حسنلو: اردو‌های تیم ملی شنا بی روح است

ملی پوش شنا کشورمان گفت: تمایلی برای حضور در اردو‌های تیم ملی ندارم، چون این اردو‌ها بی روح است.

به گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ بنیامین قره حسنلو ملی پوش شنا و نماینده شنا ایران در بازی‌های آسیایی جاکارتا با ثبت رکورد ۲۳ ثانیه و ۱۱ صدم ثانیه توانست رکورد ملی ماده ۵۰ متر آزاد را در جاکارتا جا به جا کند که البته این نتیجه مدالی برای او به همراه نداشت.

قره حسنلو درباره عملکردش در بازی‌های آسیایی جاکارتا گفت: مدت‌ها تمرین کرده بودم تا ۵۰ متر آزاد را زیر ۲۲ ثانیه شنا کنم، اما موفق به این کار نشدم. تاخیر در استارت و نداشتن تجربه حضور در مسابقات برون مرزی از دلایل اصلی ناکامی من در جاکارتا بود.

او افزود: جو بسیار سنگین و حرفه‌ای در مسابقات برقرار بود. شرایط مسابقه را به خوبی احساس کردیم. بسیاری از شناگران قهرمان جهان و المپیک در این رقابت‌ها حضور داشتند که بسیاری از آن‌ها از من بزرگ‌تر بودند. اسکولینگ شناگری که توانسته بود در المپیک فلپس را بگیرد نیز در این رقابت‌ها حضور داشت.

عضو تیم ملی شنا درباره غیبتش در اردوی تیم ملی اظهار کرد: به دلیل درس و تحصیل در محل زندگی ام همراه با محسن سمیع زاده تمرین می‌کنم. به دلیل همین مشکلات موفق نشدم در چند اردو و مسابقه تدارکاتی تیم در ارمنستان و تایلند حاضر شوم. البته تمایلی هم برای حضور در تمرینات تیم ملی ندارم، چون اردوی تیم ملی شنا بی روح است. مهم تمرین کردن است.

رکورددار ماده ۵۰ متر آزاد درباره حضور مربی خارجی برای هدایت تیم ملی شنا گفت: درباره این موضوع نظری ندارم و ترجیح می‌دهم اظهار نظری نکنم.

قره حسنلو بیان کرد: چند روزی است تمریناتم را برای کسب سهمیه المپیک آغاز کرده ام. هدف اصلیم حضور در المپیک است. من کار خودم را انجام می‌دهم، اگر حمایت شویم که بسیار عالی است، اما اگر حمایت نشدیم من بی توجه به همه تنها به کارم ادامه می‌دهم. به همه ثابت می‌کنم من ظرفیت کسب ورودی المپیک را دارم. مسابقات کسب سهمیه نیز از سال آینده آغاز می‌شود.

او ادامه داد: من به همراه مربی ام در زورآباد کرج و در ساعات ۱۰ الی ۱۲ شب تمرین می‌کنم. ساعت تمرین ما بسیار نامناسب است. بعد از تمرین به دلیل بالا رفتن ضربان قلبم اصولا شب‌ها تا صبح بیدار هستم.

ملی پوش شنا تصریح کرد: شناگرانی که در اردوی تیم ملی شنا بودند مبلغ قابل توجهی از اداره کل ورزش استان خود دریافت کرده اند، اما اداره کل ورزش و جوانان البرز فقط یک ماه قبل از بازی‌های آسیایی مبلغ یک میلیون تومان به من داد. من این پول و کمک از اداره کل نمی‌خواهم، اما از ضایع شدن حقم اطلاع دارم.

قره حسنلو خاطر نشان کرد: من سرکار نمی‌روم و خرجم به عهده خانواده ام است. با وجود نبود امکانات و حمایت باز هم حریفان از ما می‌ترسند. شناگران ایرانی هیچ چیز کم ندارند. من برای بالا بردن پرچم کشورم تلاش می‌کنم و موفق خواهم شد.


بیشتر بخوانید: امینی: چیریچ را از دست بدهیم به سال های رکورد واترپلو بر می گردیم

پیشنهادات اروپایی در انتظار واترپلوئیست های ایرانی

رضوانی: چیریچ به کار خود ادامه می‌دهد


انتهای پیام/

اظهارات قره حسنلو درباره بازی های آسیایی جاکارتا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.