سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعلام آمادگی نویسنده کتاب «وحشت: درون کاخ سفید ترامپ» برای انتشار صوت منابع آن

نویسنده کتاب جنجالی انتقادی علیه ترامپ اعلام کرد در صورتی که هر کدام از منابع این کتاب بخواهند صوت مکالمه‌هایشان منتشر شود، این اتفاق می‌افتد.

به گزارشگروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نشریه هیل، «باب وودوارد»، نویسنده کتاب جنجالی «وحشت: درون کاخ سفید ترامپ» در مصاحبه روز گذشته خود با یک شبکه رادیویی اعلام کرد: در صورتی که هر کدام از منابع من از من بخواهند صوت مکالمه هایشان درباره کاخ سفید را منتشر کنم، من این کار را خواهم کرد.

در این مصاحبه از «باب وودوارد» پرسش شد «آیا زمانی که یکی از منابع از شما بخواهد جزئیات مکالمه اش را درباره کتاب وحشت منتشر کنید، این کار را خواهید کرد؟»

وی در پاسخ گفت: بله این کار را می کنم. اما من انتظار دارم آنها از من درخواست نکنند این اطلاعات را منتشر کنم؛ زیرا منابع من محرمانه هستند و می دانید که من از منابعی که این اطلاعات را در اختیار من گذاشته اند، محافظت می کنم. من فکر می کنم این یکی از موارد پر اهمیت در عرصه خبرنگاری و نویسندگی است.

باب وودوارد روز پنجشنبه هم در مصاحبه با «سی بی اس» اعلام کرد چندین جعبه سند و صوت ضبط شده دارد که اثبات می کند او در نوشتن کتاب جدیدش چقدر دقت به خرج داده است.

این خبرنگار روز سه شنبه نیز در گفتگو با نیویورک تایمز اعلام کرد یک مقام ارشد دولت ترامپ که در انظار عمومی به انتقاد از کتاب پرداخته، به او گفته است جزئیات این کتاب 1000 درصد درست است.

باب وودوارد، یکی از دو خبرنگار واشنگتن پست که باعث افشای رسوایی واترگیت شد، چند روز پیش یک کتاب جدید علیه ترامپ منتشر کرد که جنجال برانگیز شد. این کتاب در روز نخست عرضه به بازار بیش از 750 هزار نسخه فروش کرد. افشای این کتاب موجی از وحشت را در داخل کاخ سفید ایجاد کرد به گونه ای که بسیاری از مقامات کاخ سفید در تلاش هستند ادعاهای مطرح شده در داخل این کتاب را تکذیب کنند. افشای این کتاب در حالی رخ داده است که چندی پیش هم یک مقام ناشناس کاخ سفید مقاله ای را در انتقاد از دونالد ترامپ در روزنامه نیویورک تایمز منتشر کرد.

این درحالی است که ترامپ و تعدادی از مقامات ارشد آمریکا اعلام کردند جزئیات این کتاب و مقاله انتقادی نیویورک تایمز با دروغ آمیخته شده است.


انتهای پیام/

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.