سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارتقا سطح جذب تسهیلات اشتغال روستایی با ایجاد فضای رقابتی بین دستگاهی و بانکی

مدير کل  تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: با تشکيل جلسات متعدد با مديران کل دستگاه های اجرايی توانستیم، رقابتی بين ادارات و بانک های عامل در جذب تسهيلات ایجاد کنیم.    

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  عزیزی مدیر کل  تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه در دیدار با هدایت حاتمی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه گفت: با تشکیل جلسات متعدد و  اختصاصی  با مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران شهرستان‌های تابعه استان توانستیم ضمن تهیه سند جامع اشتغال، درجلسات کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان رقابتی بین ادارات و بانک‌های عامل در جذب تسهیلات ایجاد کنیم و به دنبال آن شور و اشتیاقی در جذب تسهیلات ایجاد شد و با این روش سطح جذب تسهیلات اشتغال بصورت بین دستگاهی و بین بانکی بصورت قابل ملاحظه ارتقا  یابد.

 مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ضمن اعلام آمادگی اداره کل در اجرای برنامه‌های معاونت اقتصادی گفت: تاکنون بیش از ۶۰ درصد تسهیلات ابلاغی مرحله اول اشتغال پایدار مناطق روستایی و عشایری در استان کرمانشاه پرداخت شده است.
 
 هدایت حاتمی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه در این نشست به بیان دیدگاه‌های خود در خصوص وضعیت اشتغال پرداخت و گفت: بهبود فضای کسب و کار، احیا واحد‌های راکد و نیمه فعال و جلب و جذب سرمایه گذار جدید سه برنامه راهبردی مهم اینجانب برای بهبود وضعیت اقتصادی و  اشتغال استان می‌باشد.  

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری ادامه داد: درحوزه اقتصادی بایستی به آموزش اهمیت داد و سهم خدمات در اقتصاد استان تقویت نمود.

وی ضمن تاکید بر دانش بنیان بودن اقتصاد اظهار نمود: بایستی  اقتصاد را به سمت اقتصاد دیجیتال در شهر‌ها و در سطح روستا‌ها هدایت کنیم.


انتهای پیام/ز


 بیش از ۶۰ درصد تسهیلات ابلاغی پرداخت شده است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.