سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسئولان سابق رژیم صهیونیستی: علی‎رغم فشار‌های آمریکا هیچ خطری ثبات داخلی ایران را تهدید نمی‌کند

مسئولان امنیتی سابق رژیم صهیونیستی اعلام کردند با وجود فشار‌های آمریکا، هیچ خطری هم‌اکنون ثبات داخلی ایران را تهدید نمی‌کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه العربی الجدید، مسئولان امنیتی سابق رژیم صهیونیستی اعلام کردند با وجود عقب نشینی آمریکا از توافق هسته‌ای و تحریم‌های آمریکا علیه ایران، هیچ خطری ثبات داخلی حکومت ایران را تهدید نمی‌کند.

این سخنان در نشست هفته گذشته مرکز پژوهش‌های امنیتی اسرائیل تحت عنوان «اسرائیل و ایران، میان تنش و تغییر» بیان شد. این نشست با حضور موشه یعلون، وزیر جنگ سابق اسرائیل، تمیر باردو، رئیس سابق موساد، یعقوف عامی درور، مشاور امنیتی سابق رژیم صهیونیستی و عاموس گیلعاد، رئیس سابق بخش سیاسی وزارت امنیت اسرائیل بیان شد.

طبق اعلام پایگاه العربی الجدید، حاضران در این نشست تأکید داشتند فشارهای آمریکا منجر به سقوط حکومت ایران نخواهد شد.

در این نشست موشه یعلون گفت اقدام آمریکا در عقب نشینی از توافق هسته‌ای، کار خوبی نبوده است چراکه راه درگیری میان آمریکا و شرکای اروپایی این کشور را هموار می‌کند.

یعلون همچنین گفت امروز تهدید اصلی برای اسرائیل، در حضور ایران در سوریه نهفته است چراکه ایرانی ها به ادامه انجام اقدامات علیه اسرائیل مصمم هستند.

تمیر بارودو نیز در سخنان خود گفت: ایران تنها طرف آماده برای مبارزه با پایگاه ها و عناصر داعش در عراق در سال 2015 و از راه اعزام نیروی زمینی بود، برخلاف آمریکایی ها که تنها به حملات هوایی اکتفا کردند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.