سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاکید بر اجرای برنامه‌های اجتماعی فرهنگی در محلات

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد گفت: باید با اجرای برنامه‌های اجتماعی فرهنگی در محلات بسیاری از معضل های جامعه را رفع کنیم.

محمدعلی طالبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛ گفت: در شرایطی که زندگی‌ها در حال مدرن  شدن است برنامه‌های اجتماعی فرهنگی باید در محلات  اجرا شود چراکه این برنامه ها می‌تواند به خوبی هویت جمعی قابل اتکایی را در سطح جامعه به وجود آورد.

طالبی  با اشاره به اینکه باید شرایطی را فرآهم کرد که برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی در سطح محلات  اجرا شود افزود : مدرن شدن زندگی و شرایط حاکم بر اوضاع اقتصادی، بعضأ فعالیت‌های اجتماعی و جمعی را تحت الشعاع قرار می‌دهد که اگر در چنین شرایطی بتوان به محلات هویت بخشید و برخی فعالیت‌ها و برنامه‌ها را در درون این هویت تعریف کرد به رفع بسیاری از معضل هاو آسیب های اجتماعی  جامعه کمک شده است.

طالبی موضوع ازدواج را متوجه محلات دانست و افزود: در ازدواج تنها یک یا دو خانواده درگیر نیستند، بلکه امروز در شرایطی بحث ازدواج را تجربه می‌کنیم  این مقوله نیازمند توجه همۀ جامعه، فعالان اجتماعی و ارگان‌های دولتی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد اظهار امیدواری کرد که با همراهی بخش‌های مردمی و محله‌ای بتوانیم شاهد شکل‌گیری ازدواج‌های پایدار و آگاه‌سازی جامعه در مورد شاخص‌های ازدواج بالنده در استان باشیم.

انتهای پیام/ی

هویت بخشی به محلات با اجرای برنامه‌های اجتماعی فرهنگی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.