سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر گروه آموزش معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه :

کرمانشاه جز شاخص های برتر کشور از نظر بهداشت است

مدیر گروه آموزش معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: شاخص بهداشتی در استان کرمانشاه وضعیت مطلوبی داردو جز شاخص های برتر کشور است.

 شاه آبادی مدیر گروه آموزش معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه  در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، گفت: شاخص بهداشتی در استان کرمانشاه وضعیت مطلوبی دارد و نسبت به استان‌هایی که به ظاهر پیشرفته هستند، اما خدمات بهداشتی مطلوبی ندارند در جایگاه بالایی قرار دارد.

وی با بیان اینکه تکمیل پرونده الکترونیک سلامت با عنوان سامانه سیب در حوزه بهداشت آغاز کردیم افزود: پایگاه‌های سلامت در سطح شهر با تابلو مشخص شده است و مراقبان سلامت در این محلات مستقر هستند و هر مراقب به پرونده‌های الکترونیک محله خود دسترسی دارد.

شاه آبادی گفت: استان کرمانشاه در شاخص بهداشتی ارتقا سلامت محیط اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی در رتبه ۲ و ۳ قرار دارد.

وی با بیان اینکه هر خانواده یک سفیر خانواده باید داشته باشد گفت: سفیران سلامت هر خانواده که ۸ کلاس سوار داشته باشند می‌توانند به پایگاه‌های سلامت مراجعه کنند و برنامه‌های آموزشی در اختیار آن‌ها قرار داده می‌شود و می‌توانند از سلامت خود و افراد خانواده مراقبت کنند.

وی با بیان اینکه همه گروه ها‌ی سنی دارای پرونده سلامت هستند، افزود: در تمام موارد سلامت این افراد توسط مراقبان کنترل می‌شود و یک میلیون و ۳۸۸ هزار نفر در استان پرونده دارند که باید به پایگاه‌های سلامت در شهر مراجعه کنند تا اقدامات اولیه برای ان‌ها انجام شود و برای هر ۲۵۰۰ نفر یک مراقب سلامت در نطر گرفته شده است.

انتهای پیام/ز

برای هر ۲۵۰۰ نفر یک مراقب سلامت در نظر گرفته شده است
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.