فرماندار روانسر گفت:حجم تصادفات و گردشگرانی که به این شهر می آیند و حجم ترافیک در این محور نیاز به احداث بیمارستان را دو چندان می کند.

ویس مرادی فرماندار روانسر در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، گفت:  کار ساخت بیمارستان  روانسر  10 تا 15 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با پیگیری های انجام شده  زمین تهیه  و تغییر کاربری  شده و آزمایش  خاک انجام نیز صورت گرفته است.

 وی بیان کرد: روانسر با جمعیت 50هزار نفر باید یک  بیمارستان داشته باشد و برای ظرفیت آینده هم برنامه ریزی شود   در ابتدا 32 تخت خوابی و چون پاسخگو نیست و  سال ها این بیمارستان در شهر باید جوابگوی افزایش جمعیت نیز باشد  به 64 تختوابی  ارتقا یافت.

وی ادامه داد:  اعتباری 3 میلیارد و 650میلیلون تومان  اختصاص یافته است و وزرات بهداشت  قول داده 20 میلیارد تومان افزایش بدهند تا پیمان سپاری شود .

 وی گفت: یکی از  دلایل احداث  بیمارستان  حجم تصادفات و گردشگرانی است  که به این شهر می آیند و حجم ترافیک در این محور افزایش پیدا می کند و باید علاوه بر ساخت بیمارستان  محور این شهرستان نیز تعریض شود.

ویس مرادی  گفت: محور روانسر از حسن اباد تا سه راهی  جوانرود  و پاوه تعریض شده و یک لاین باقی مانده  و یک  میلیارد و 700 میلیون تومان  هزینه شده است اما پاسخگوی  نیاز نیست و پیشنهاد دادیم که آزاد راه  تبدیل شود که جز دستور کار وزرات  راه و شهرسازی  است .

وی بیان کرد:  از مسئولین توقع داریم که  این پروژه را احداث کنند چرا که  تنها محور کرمانشاه به اورامانات  است که ازاد راه ندارد  و اگر توسعه  پیدا کندبسیاری از  مشکلات ترافیکی حل می شود.

 

انتهای پیام/ز

اعتبار  3 میلیارد و 650میلیلون تومانی برای ساخت بیمارستان روانسر   اختصاص یافته است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.