سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نگاه آموزش و پرورش متکی بر اخلاق محوری است

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز گفت: در کنار آموزش باید اخلاق مداری واخلاق محوری را پرورش دهیم تا به سوی جامعه اخلاق مدار حرکت کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فاضل خمیسی، مدیر آموزش و پرورش ناحیه 4 اهواز بیان داشت: جامعه مبتنی بر اخلاق مداری از آموزش وپرورش نشات می گیرد و آموزش مهارت های زندگی و فضایل اخلاقی برای رسیدن انسان به سعادت فردی امری ضروری است و رشد و سازندگی فکری و عقلی انسان، زیر سایه تعلیم وتربیت محقق می شود.

وی افزود:اخلاق مداری در آموزش باعث رشد تعالی و بالندگی می شود و توجه به اخلاق در تعلیم و تربیت، از مهم ترین توصیه‌ها و دغدغه‌های آموزش و پرورش است.

خمیسی عنوان کرد: هدف نهایی آموزش و پرورش ایجاد امکان تحصیل برای تمامی دانش آموزان در تمامی نقاط است و جهت گیری ناحیه 4 اهواز توزیع عادلانه امکانات با نگاه ویژه و خدمات آموزشی به مناطق محروم می باشد.

مدیرآموزش وپرورش ناحیه 4 اهواز گفت: کیفیت‌بخشی، ارتقای عدالت آموزشی و تلاش در جهت تامین تجهیزات مورد نیاز مدارس، از مهم ترین مزیت‌های اجرای پروژه می باشد وایجاد فضایی بانشاط در مدارس برای سال تحصیلی جدید را منوط به اجرای برنامه های پروژه مهر دانست.

انتهای پیام/م

تلاش برای ایجاد جامعه اخلاق مدار

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.