سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گوگل سرویس جدیدی به منظور گردشگری آسان راه‌اندازی می‌کند

گوگل سرویس جدیدی به نام Touring Bird راه‌اندازی کرده است که تورها، جاذبه‌های توریستی و کارهای جالب برای مسافرت به نقاط مختلف جهان را نشان می‌دهد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یکی از شرکت‌های همکار گوگل به نام Area 120 یک سرویس جدید را به نام Touring Bird معرفی کرده است تا به کاربران کمک کند فعالیت‌های تعطیاپلات خود را به راحتی برنامه‌ریزی کنند. این ابزار مسافرت، اساسا، یک وبسایت طراحی شده برای تلفن همراه است که مکان‌ها و جاذبه‌های گردشگری و فعالیت‌های مخصوص سفر را برای مسافران در مقصد مسافرت آن‌ها معرفی می‌کند.

وبسایت Touring Bird (پرنده گردشگری) به کاربران مقداری اطلاعات مفید مانند مکان‌های برتر و تورها و فعالیت‌ها می‌دهد. به عنوان مثال، اگر یک کاربر شهرهای دهلی نو یا نیویورک را انتخاب کند، می‌تواند جاذبه‌های این مناطق را در قسمت بالای وبسایت ببیند و با ادامه خواندن می‌تواند نکته‌هایی که مربوط به منطقه می‌شود، مشاهده کند. در این وبسایت چندین بخش درباره هر شهر وجود دارد که جزئیاتی درباره نحوه گردشگری در آن شهر را بازگو می‌کند.

ویژگی جالب دیگر این سایت این است که هر کاربری می‌تواند قسمت‌های مربوط به خود را درست کند. در این بخش که «پکیج خود را بسازید» نام دارد، به کاربران اجازه می‌دهد اطلاعات را با توجه به قیمت، برنامه‌های لغو شده و زمانی که برای بازدید مناسب است، دسته بندی کنند.


بیشتر بخوانید: محصول بعدی مایکروسافت ۱۰ مهر معرفی خواهد شد


گوگل اعلام کرده است که Touring Bird قادر است صدها فعالیت را بر اساس هدف سفر ارائه کند. این فعالیت‌ها می‌توانند بر اساس نوع فعالیت هم دسته بندی شوند. به عنوان مثال تورهای پیاده‌روی، رستوران‌ها و غیره. علاوه بر این، کاربران قادر خواهند بود فعالیت‌های مورد علاقه خود را مانند غذا، مقصد و مکان‌ها مختلف را ذخیره و به دوستان خود پیشنهاد کنند.

انتهای پیام/

گوگل سرویس گردشگری خود را معرفی کرد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.