سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پایش ناوگان دانش آموزی مدارس مازندران

سامانه اینترنتی پایش ناوگان دانش آموزی مدارس مازندران راه اندازی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، عسکری نیکزاد مدیرکل آموزش ‌و پرورش مازندران گفت: سامانه پایش ناوگان دانش آموزی در راستای تحقق حقوق شهروندی، توجه بیشتر به آینده‌ سازان این مرز و بوم، افزایش و بهبود کیفیت خدمات و افزایش امنیت و ایمنی دانش آموزان به همراه خدمات مطلوب‌ تر برای ایجاد حس آسودگی خاطر نسبی والدین راه اندازی شد.

وی افزود: در این سامانه اینترنتی تلاش شده علاوه بر تأکید کیفیت در حوزه سرویس هوشمند مدارس، نگاهی ویژه به این نوع از حمل و نقل درون شهری شود تا بخشی از نابسامانی‌ های موجود در حوزه خدمات سرویس مدارس را کاهش دهد.

نیکزاد گفت: به طور حتم با ایجاد وحدت رویه در فرایند اجرایی این بخش از حمل و نقل درون شهری با همکاری و پشتیبانی وزارت کشور، آموزش وپرورش، پلیس راهور و شهرداری ها چشم انداز درخشانی را در پیش رو خواهیم داشت.

مدیرکل آموزش ‌و پرورش مازندران افزود: براساس ماده ۵ دستورالعمل اجرایی آیین نامه حمل ونقل دانش آموزی، سامانه پایش ناوگان دانش آموزی برای سال تحصیلی آینده در تمامی مدارس استان اجرایی و عملیاتی می ‌شود.

وی با بیان اینکه اولیا، مدیران مدارس، راننده، و پیمانکاران سرویس مدارس با ورود به سامانه نسبت به ثبت نام اولیه اقدام کنند، افزود: مدیران مدارس موظف هستند برای آن دسته از اولیایی که در سامانه سپند ثبت نام کرده اند، از طریق پیمانکاران تأیید صلاحیت شده از سوی ادارات آموزش و پرورش شهرستان و منطقه، سرویس مدارس تهیه کنند.

مدیرکل آموزش ‌و پرورش مازندران با بیان اینکه ارائه هرگونه سرویس مدارس خارج از سامانه سپند از سوی مدیران مدارس غیر قانونی است، گفت: ثبت نام در این سامانه از طریق نشانی اینترنتی irtusepand.ir امکان پذیر است که از ابتدای شهریور ماه آغاز شده و تا اول مهرماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ م

راه اندازی سامانه اینترنتی پایش ناوگان دانش آموزی مدارس مازندران

برچسب ها: اخبار علمی ، کنکور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.