سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بیرجند:

درخشش دانشگاه بیرجند در جشنواره قرآن و عترت دانشجویان کشور

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بیرجند گفت:دانشجویان دانشگاه بیرجند در جشنواره قرآن و عترت دانشجویان کشور خوش درخشیدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛حجت الاسلام جعفری مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بیرجند گفت:دانشجویان دانشگاه بیرجند در سی و سومین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور موفق به کسب مقام دوم و سوم در رشته های فیلم نامه نویسی و اذان شدند.

وی افزود:در این جشنواره هادی جهانی راد دانشجوی کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فارسی موفق به کسب رتبه دوم در بخش ادبی رشته فیلم نامه نویسی و وحید سازنده دانشجوی دانشکده ادبیات و علوم انسانی و دبیر کانون دانشجویی مطالعات اجتماعی  حائز رتبه سوم در بخش شفاهی اذان شدند.

حجت الاسلام جعفری گفت:سی و سومین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویی کشور در 5 بخش شفاهی، معارفی کتبی، هنری، ادبی و فناوری اطلاعات و در 32 رشته برگزار شده است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بیرجند افزود:در مرحله کشوری این جشنواره که در دانشگاه زنجان برگزار شد 4 نفر از دانشجویان دانشگاه بیرجند حضور داشتند.

انتهای پیام/غ

دانشگاه بیرجند در جشنواره قرآن و عترت دانشجویان کشور خوش درخشید

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.