سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کی روش: زمان بی تفاوتی به پایان رسید/ حملات تفرقه انگیز به تیم ملی سیستماتیک است

سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: از فدراسیون می خواهم از تفرقه اندازی سیستماتیک برخی افراد برای ضربه زدن به تیم ملی جلوگیری کند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کی روش در ابتدا گفت: می دانم که به صورت رسمی سرمربی تيم ملی ایران نیستم، ولی به عنوان يک مربی وظیفه خود می دانم که توجه رئیس فدراسیون فوتبال، اعضای هیئت رئیسه فدراسیون و مسئولان ورزش را به اين مسئله جلب کنم که ما می بایست بر حملاتی که به صورت سیستماتیک به سمت تیم ملی فوتبال انجام می شود، نقطه پایانی را بگذاریم.
وی در ادامه تاکید کرد: می بایست جلوی اینگونه حملات سیستماتیک هم اکنون گرفته شود و من يکبار ديگر از ریاست و اعضای فدراسیون درخواست می کنم که از اينگونه حملات و صحبتها که در تلاش هستند میان نسل جوان ما به صورت سیستماتیک تفرقه بیاندازند جلوگیری کنند.

در شرایطی هستیم که نیاز به اتحاد بیشتری داریم/ احتمال دارد بازیکنان ملی پوش بیشتری از دست دهیم

همه مطلع هستیم که در شرایط دشواری نه تنها در تيم ملی بلکه در کشور هستیم و ما نیازی به اينگونه صحبتهای زشت و تمسخر آمیز نداریم و دقیقا در لحظه ای که نیاز به اتحاد بیشتر و در کنار هم بودن بیشتری داريم نباید اينگونه صحبتها و حرفها مطرح شود.
کی روش بیان کرد: مطرح کردن اينگونه صحبتها به هيچ عنوان قابل پذیرش نیست و هدف آن بازیکنان تیم ملی و خود تیم ملی فوتبال است که به هيچ عنوان قابل قبول و دارای وجاهت نیست.
چراکه اينگونه شرایط به اين موضوع منتهی می شود که ما ریسک و احتمال اینکه بازیکنان بیشتری را از دست بدهیم و تیم ملی لطمه بخورد، بیشتر شده و شرایطی هم که برای بازیکنی مانند سردار آزمون بوجود آمده بايد حل شود.


بیشتر بخوانید:
برانکو: جاسوس کلاه و دوربینش را جا گذاشت و لو رفت/ با بازگشت رضائیان به پرسپولیس حضورش در تیم ملی به چالش کشیده می شود
کی روش: هیچگاه نگفتم تیم ملی ایران را ترک می کنم/ تمام توانم را برای بازگشت سردار آزمون کار می گیرم


برخی بدنبال تفرقه و دودستگی در تیم ملی هستند

وی در ادامه اظهار کرد: اين یک مسئله بسیار فوری، جدی و خطرناکی است برای اینکه اگر بخواهيم روحیه و اتحاد تيم ملی را حفظ کنیم، نبايد به اينگونه صحبتهای تفرقه آمیز و صحبتهایی که تنها برای بوجود آوردن دو دستگی و لطمه زدن به تیم ملی مطرح می شود، بی تفاوت باشیم.

کی روش در پایان افزود: می دانم شايد برخی افراد بگويند که من پایم را فراتر از حوزه مسئولیتم می گذارم بخاطر اینکه در حال حاضر به صورت رسمی سرمربی تیم ملی ایران نیستم اما وقتی با افرادی که قصد دارند به صورت مستقیم به منافع تیم ملی ایران لطمه وارد می کنند مواجه می شويم، این امری کاملا غیر قابل قبول است.

انتهای پیام/

اظهارنظر کی روش درباره حواشی اخیر تیم ملی فوتبال

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
ali
۱۷:۵۲ ۲۱ شهريور ۱۳۹۷
کی روش دمت گرم .این همه سال بی تفاوت بودی که تازه الان زمان بی تفاوتی گذشته.از اون خاطر فقط دلمون خوش بود به صعود به جام .فقط دلمون خوش بود به سه چها تا بازی و خدا حافظ. اره حق داری دیگه زمان بی تفاوتی تمام شده .انشالله اینرا مسئولین خدوم فدراسیونمون هم فهمیده باشند.
دوستدار تیم ملی
۱۷:۱۷ ۲۱ شهريور ۱۳۹۷
چرا اقای کی روش دوگانه عمل میکند؟چرا فقط آزمون را دوباره دعوت کرد؟برای قوچان نژاد،رحمتی،و...بقیه بازیکنان چنین کاری نکرد؟جای سوال است از این رفتار تناقض آمیز
ناشناس
۱۳:۳۹ ۲۱ شهريور ۱۳۹۷
خب چیه مشکل آزمون؟