سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برق رسانی آخرین روستای بخش پیرسلمان

بخشدار پیرسلمان گفت: از31 روستای بخش پیرسلمان تنها روستای چشمه بید بدون برق است که تا پایان امسال برق کشی انجام می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محسن عزیزی، بخشدار پیرسلمان بیان کرد: از 31 روستا تنها روستایی که فاقد برق بوده روستای چشمه بید بوده که برق‌رسانی به این روستا نیز در دست پیگیری است و تا پایان امسال این روستا هم از نعمت برق برخوردار خواهد شد.

وی گفت: با برق‌دار شدن روستای چشمه‌ بید دیگر هیچ یک از روستاهای بخش پیرسلمان از نعمت روشنایی بی‌نصیب نیستند.

بخشدار پیرسلمان همچنین با بیان اینکه 28 روستای بخش پیرسلمان از نعمت گاز برخوردار هستند، افزود: 3 روستای زیر 20 خانوار جمعیت پیرسلمان شامل نادرآباد، چشمه‌بید و حیدرآباد فاقد گاز هستند که این روستاها در راستای گازرسانی در دستور کار قرار گرفته‌اند و انتظار است در سالجاری 3 روستای باقیمانده نیز گازرسانی شوند.

عزیزی در ادامه از در دستور کار قرار گرفتن احداث راهدارخانه در منطقه کلیایی خبر داد و اظهار کرد: ارتقاء پاسگاه نیروی انتظامی بخش در دست پیگیری بوده و پیچ‌های خطرناک در روستاها از جمله صادق‌آباد، لک‌لک و نصرت‌آباد در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر بهسازی 16 روستای بخش، در سالجاری عملیات بهسازی و جدولگذاری 14 روستا نیز آغاز شده و در دهه فجر کل پروژه جدولگذاری‌های روستاها انجام خواهد شد.

بخشدار پیرسلمان همچنین از آسفالت معابر روستای حبشی و لک‌لک خبر داد و یادآور شد: برای دو روستای لک‌لک و حبشی قرارداد لازم به منظور دریافت قیر رایگان انعقاد شده است.

انتهای پیام/ب

آخرین روستای بخش پیرسلمان برق دار می شود

برچسب ها: برق رسانی ، شرکت برق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.