معاون امور عمرانی استاندار همدان ازبهره برداری 21 طرح برق رسانی در این شهرستان خبر داد.

افتتاح 21 طرح برق رسانی در ملایربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمودرضا عراقی معاون امور عمرانی استاندار همدان بیان کرد: دولت تدبیر و امید با وجود تنگناهای مالی، مشکلات اقتصادی و تحریم ها اولویت خود را بر ارائه خدمات به ویژه در روستاها قرار داده و امروز به برکت انقلاب و نظام جمهوری اسلامی تمامی روستاها از نعمت برق و سایر خدمات برخوردارند.

وی با بیان اینکه روند توسعه و پیشرفت انقلاب و نظام همچنان ادامه داردافزود: به طور قطع با وحدت و وفاق مسئولان و مردم روند توسعه و رونق به ویژه در این شهرستان شتاب بیشتری می گیرد.

رئیس شرکت توزیع نیروی برق ملایر نیزادامه داد: همزمان با دهه فجر 21 طرح برق رسانی با اعتبار 40 میلیارد و 10 میلیون ریال افتتاح شد.

وی افتتاح طرح احداث روشنایی بلوار جوکار به سمت حسین آباد شاملو با اعتبار یک میلیارد و 600 میلیون ریال را از جمله این طرح ها برشمرد.

امیر حسین بادامی برق رسانی به طرح های جدید نیرورسانی و توسعه شبکه های توزیع برای طرح های سرمایه ای، احداث شبکه های 20 کیلوولت، تبدیل شبکه های فشار ضعیف مسی به کابل خودنگدار و نصب انشعابات برای متقاضیان جدید را از دیگر طرح های قابل افتتاح عنوان کرد.

انتهای پیام/ب

بهره برداری 21 طرح برق رسانی در ملایر

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.