سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار تهران:

زنان جامعه ما برای گرفتن مسئولیت باید خود را باور کنند

مقیمی گفت: اگر بانوان می‌خواهند در جامعه قدم به جلو بگذارند، باید خود را باور داشته باشند.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد حسین مقیمی استاندار تهران در نخستین نشست مجمع مشورتی جوانان استان تهران که امروز سه‌شنبه در استانداری تهران برگزار شد، اظهار کرد: در فرمایشات رهبری و حضرت امام خمینی (ره) و همچنین مسئولان کشوری، استفاده از جوانان در تمام زمینه‌های مدیریتی و دستگاه‌های اشاره شده است.

وی افزود: فعالیت‌ جوانان در آموزش، پژوهش و تحقیقات می‌تواند جامعه را به سوی پیشبرد اهداف پیش ببرد.

مقیمی گفت: یکی از بزرگترین کارهای که در کشور مجبور به انجام آن شدیم، حضور در جنگ تحمیلی بود که همانطور که شاهد بودیم حضور جوانان در این جنگ نشان دهنده اراده جوانان بود.

وی ادامه داد: تعداد بسیاری زیادی از فرماندهان جنگ تحمیلی ما جوانانی بودند که حتی یک روز هم در فعالیت‌های نظامی حضور نداشتند.

استاندار تهران تصریح کرد: یادی کنیم از شهید علم‌الهدی و شهدای هویزه که از دانشگاه های مختلف تهران برای دفاع از مملکت خود در جنگ با نیروهای بعثی وارد منطقه شدند و طوری در عملیات‌ها شرکت‌ می‌کردند که تمام این عملیات‌ها منجر به پیروزی شد.

وی افزود: ما در بسیاری از عملیات‌هایمان از فرماندهان جوان استفاده کردیم که در سنین بسیار پایین وارد جنگ تحمیلی شدند و این نشان می‌دهد که هر زمانی که ما از جوانان در هر زمینه‌ای استفاده کردیم در آن مسائل موفق بودیم.

مقیمی در ادامه بیان کرد: در بسیاری از مدیریت‌ها در دستگاه‌ها نیز جوانان توانستند نتایج خوبی را عاید کشور کنند و توانستند خدمات مفید و با ارزشی را در کشور ارائه دهند.

وی ادامه داد: ما همیشه اعتقاد داشتیم که جوانان باید در جایگاه واقعی خود قرار گیرند تا بتوانند به نحو احسنت در آن جایگاه نقش‌آفرینی کنند، امروز ما شاهد تلاش بسیاری از جوانان در تمام زمینه‌ها هستیم که با تلاش‌های بسیار زیادی هم‌اکنون توانستند مجمع مشورتی جوانان استان را تشکیل دهند.

استاندار تهران تصریح کرد: استمرار استفاده از جوانان در تمام فعالیت‌ها در جامعه بسیار مهم است، ما باید بدانیم که در چه مسائلی و با چه رویکردی باید از جوانان در جامعه استفاده کنیم تا همین جوانان بتوانند با حضور در جامعه خود را به اثبات برسانند.

مقیمی افزود: ما باید جوانان خود را باور داشته باشیم. حضور زنان در جامعه نیز می‌تواند آن جامعه را به جلو ببرد؛ اگر بانوان می‌خواهند در سمت‌های مدیریتی حضور داشته باشند باید خود را باور کنند.

وی گفت: برای بر عهده گرفتن کارهای بزرگ همچون مدیریت در جامعه، شخص باید آمادگی پذیرفتن مسئولیت را داشته باشد و باید برای این آمادگی خود را باور داشته باشد.

مقیمی گفت: برای ادامه مسئولیت‌ها باید بتوانیم در کارها مشورت داشته باشیم تا به سرعت به جلو برویم و تلاش کنیم مسئولیت پذیر باشیم و مسئولیت‌هایی که بر عهده می‌گیریم را به نحو احسنت انجام دهیم.

وی تصریح کرد: مسئولیت‌هایی که ما هم‌اکنون بر عهده داریم، بسیار سنگین است. باید قبول کنیم که تمام کارهای ما باید با توکل به خداوند باشد تا بتوانیم وارد صحنه شویم.

استاندار تهران در پایان اظهار کرد: فرمانداران شهرستان‌های تهران نیز باید از این تشکل‌ها حمایت کرده تا بتوانیم از سیستم جوانان نیز برای فعالیت‌های جامعه استفاده کنیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.