مقیمی گفت: در شرایط فعلی که آمریکا جنگ اقتصادی را علیه ایران آغاز کرده، مردم با حضور در صحنه‌ها پاسخ لازم را به دشمن خواهند داد.

ایران پیروز جنگ اقتصادی آمریکا علیه کشورمان می‌شودبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدحسین‌ مقیمی‌ استاندار تهران در نخستین یادواره هزار و 630 شهید روستایی و عشایر شهرستان‌های استان تهران با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، دشمنان در شرایطی‌ به ایران حمله کردند که هیچ آمادگی جنگی نداشتیم‌، گفت: امام (ره) از مردم و به خصوص از عشایر خواست تا از این انقلاب دفاع کنند و اولین گروه‌هایی که به جبهه اعزام شدند عشایر لرستان و کهگیلویه‌ و بویراحمد‌ بودند.

مقیمی‌ افزود: با شکل‌گیری بسیج و از خودگذشتگی  شهیدان دشمن را زمین‌گیر کرده و به پشت مرزهای‌ بین‌المللی بردیم‌.

وی با بیان اینکه پس از اتمام جنگ هیچ کشوری به یاری ایران نیامد، گفت: مردم ایران به تنهایی 33 شهرستان تخریب شده را بازسازی‌ کردند و فضا را برای بازگشت‌ 3 میلیون آواره جنگی آماده ساختند.

استاندار تهران‌ با بیان اینکه مردم ایران در تمام صحنه‌ها حضور پیدا می‌کنند تا وظیفه خود را نسبت به شهدا ادا کنند، گفت: در شرایط فعلی که آمریکا جنگ اقتصادی را علیه ایران آغاز کرده، مردم با حضور در صحنه‌ها پاسخ لازم را به دشمن خواهند داد.

مقیمی‌ افزود: مردم ایران در کارخانجات‌ و مزارع به گونه‌ای کار کنند تا نیازهای کشور را تأمین کنند و در این جنگ اقتصادی نیز موفق شویم.

وی دو عامل را در پیروزی ایران در این جنگ اقتصادی مؤثر دانست و گفت: صنایع ما امروزه‌ موفق‌تر، فعال‌تر و با انگیزه‌تر از دیروز فعالیت می‌کنند. همچنین تمام مردم و مسئولین‌ به خاطر ادای دینی‌ که به خانواده‌های شهدا دارند در جهت توسعه و پیشرفت کامل ایران گام برمی‌دارند.

استاندار تهران‌ خاطرنشان کرد: امیدوارم با تلاش‌های لازم در این زمینه ایران الگو و اسوه نمونه‌ای در جهان اسلام شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار اجتماعی ، رفاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار