سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده مرزبانی ناجا در کنارک:

تقویت و مدیریت مرز‌ها اصلی مهم برای مرزبانی کشور

فرمانده مرزبانی ناجا تلاش برای ایجاد مدیریتی مشترک برای حفاظت از مرز‌ها در منطقه را اصلی مهم برای مرزبانی کشور عنوان کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ سردار رضایی فرمانده مرزبانی ناجا در کنارک گفت: اقدامات مهندسی که در سال‌های اخیر برای حفاظت از مرز‌ها در این منطقه انجام شده است در تاریخ کشور کم سابقه بوده است.

وی یکی از این اقدامات را تقویت یگان‌های شناوری منطقه اعم از نیمه سنگین و تندرو دانست و افزود: لازم است با توجه به جغرافیای خاص منطقه و ماموریت‌های حساس دریابانی شناور‌های متناسب با شرایط تولید شود که قرار است در سال ۹۷ با توجه با قرارداد مرزبانی با صنعت، بخشی از این شناور‌ها به سواحل این استان وارد شود.

فرمانده مرزبانی کشور همچنین به تعامل خوب مرزی با کشور‌های همسایه از جمله پاکستان، عمان و کشور‌های حوزه خلیج فارس اشاره کرد و گفت: با اقدامات خوب نیروی انتظامی حمل و نقل مواد مخدر از شرق منطقه به سمت دریا‌های آزاد تغییر جهت داده است که این امر با تعامل مشترک بیشتر با کشور‌های همسایه توسعه می‌یابد.

سردار رضایی همچنین درخصوص آغاز ماه محرم و سفر زائران اربعین حسینی از کشور‌های پاکستان، افغانستان، ترکیه و آذربایجان از مرز سیستان و بلوچستان، افزود: این استان بسترساز عزاداری و استقبال از عزاداران حسینی است و مرزبانی نیز همانند سال‌های گذشته هماهنگی‌های لازم را برای حمایت از این زائران فراهم می‌کند.

انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.