سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده در کاشان:

۲۷ درصد از زنان کشور تحصیلات دانشگاهی دارند

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: رییس‌ جمهور در قالب مصوبه شورای اداری بکارگیری ۳۰ درصدی پست‌های مدیریتی در سطوح عالی، میانی و رده های پایین با استفاده از بانوان شایسته خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان معصومه ابتکار معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده در چهارمین جلسه شورای اداری شهرستان کاشان در فرهنگسرای مهر سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان گفت: جمهوری اسلامی ایران از لحاظ برقراری عدالت جنسیتی در آموزش از لحاظ شاخص‌های جهانی و رتبه بندی در سطح عالی قرار دارد.

وی با تاکید بر اینکه ۲۷ درصد زنان ایران تحصیلات دانشگاهی دارند و خیلی‌ از آنها تجربه کار اجرایی و مدیریتی دارند گفت: تحقق ماده ۱۰۲ در مورد خانواده با ایجاد جامعه سالم و بانشاط، شکوفا و‌پایدار ، روابط محترمانه متقابل در خانواده، تفاهم و افزایش ساعات گفتگوی افراد خانواده‌ از طریق گفتگوی ملی خانواده در حال پیگیری و تحقق است.

ابتکار افزود: رییس‌ جمهور در قالب مصوبه شورای اداری بکارگیری ۳۰ درصدی پست‌های مدیریتی در سطوح عالی، میانی و رده های پایین با استفاده از بانوان شایسته خبر داد.

انتهای پیام/س

سفر معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده به کاشان

 

 

 

برچسب ها: هیئت دولت ، خانواده
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.