سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تعامل نیروی انتظامی با رسانه استانی در جلوگیری از آسیب های اجتماعی موثر است

در دیدار فرمانده انتظامی استان با مدیرکل صداوسیما عنوان شد : ایجاد و حفظ امنیت روانی و اجتماعی مردم، حاصل تعاملات دوسویه نیروی انتظامی و صداوسیماست .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛مدیر کل صداوسیمای مرکز زنجان در دیدار فرمانده انتظامی استان  گفت: هفته نیروی انتظامی یاد آور دلاوری ها ، ایثار و فداکاری های مجموعه پرسنل شجاع نیروی انتظامی در عرصه های مختلف و وعده گاه تجلی یکسال خدمت و تلاش صادقانه فرزندان ملت بزرگ ایران در سازمان خدوم ناجا است.

 لطیفی افزود: بدون شك، پيشرفت، تعالی و نيل به توسعه همه جانبه و پايدار، بستری امن، سالم و با آرامش را طلب مي‌كند تا در سايه اين امنيت، فعاليت‌ها با قدرت و سرعت بيشتری شتاب گيرد و برقراری نظم و امنيت اجتماعی تنها در اثر زحمات مخلصانه نیروهای انتظامی واقعيت پيدا می كند.

وی در ادامه با بیان اینکه تعامل نیروی انتظامی با رسانه استانی در فرهنگ پذیری ، نظم، ترافیك و جلوگیری از آسیب های اجتماعی بسیار موثر بوده است، تصریح کرد : در هفته نیروی انتظامی ، رسانه استانی با تمام ظرفیت آماده انعکاس خدمات و فعالیت های نیروی انتظامی است .

فرمانده نیروی انتظامی استان هم در این دیدار با بیان اینکه صدا وسیما به تنهایی در مقابل دشمنان صف آرایی کرده گفت: رسانه ‌ملی با اینکه در مقاطعی مورد بی مهری قرار می گیرد ، اما همواره در خط مقدم مقابله با توطئه های دشمنان این نظام مقدس قرار دارد .

سردار آزادی با بيان اينكه نيروی انتظامی محور برقراری نظم وامنيت در جامعه است گفت: بخش اعظمی از ماموريت های پليس در حوزه پيشگيری منوط به همكاری و تعامل نزدیک با صدا و سيما است.

وی در پایان ضمن تشكر از همكاری مطلوب رسانه استانی با نیروی انتظامی، تصریح كرد: این همكاری باعث شده تا اطلاعات مردم نسبت به قابلیت‌ها و خدمات نیروی انتظامی افزایش یابد.

انتهای پیام/ن

 

فرمانده نیروی انتظامی استان با حضور در رسانه استانی با مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان دیدار و گفتگو کرد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.