سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اسکان بیش از ۱۵۰۰ مسافر در دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد

تابستان جاری بیش از یک‌هزار و ۵۰۰ مسافر در در دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد اسکان داده شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  حمیدرضا قاسمی، مدیر امور اداری و منابع انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد گفت: با توجه به دستورالعمل سازمان مرکزی و معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه مبنی بر اسکان کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی، واحد بروجرد در ایام تابستان، میزبان کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی و خانواده آنان بود.

مدیر امور اداری و منابع انسانی دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد افزود: «در ایام تعطیلات تابستانی دانشگاه که از ۲۸ تیر ۹۷ آغاز شد، حدود یک‌هزار و ۵۰۰ نفرشب مسافر در قالب بیش از ۲۵۰ خانوار از امکانات رفاهی، ورزشی و خدماتی واحد بروجرد استفاده کرده و در میهمانسرای خاتم اسکان یافتند.»

وی با تشریح موقعیت این شهرستان خاطرنشان کرد: «بروجرد از شهرستان‌های استان لرستان در غرب ایران است که در منطقه کوهستانی زاگرس واقع شده و از سمت شمال به استان همدان، از شرق به استان مرکزی، از جنوب به دورود و از غرب با شهرستان خرم‌آباد همجوار است.

قاسمی بیان کرد: به‌لحاظ اقلیمی، این شهرستان دارای آب و هوای زمستانی سرد و بهار و تابستان بسیار مفرح است. در سمت غرب شهر، رشته‌کوه‌های گرین که بخشی از سلسله جبال زاگرس میانی است، واقع شده و سرچشمه بسیاری از سراب‌ها و رودخانه‌های پرآب منطقه محسوب می‌شود.

مسئول ستاد اسکان تابستانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد گفت: این واحد دانشگاهی با کمک پنج نفر در دو شیفت، تمام تلاش خود را برای فراهم‌کردن امکانات مناسب و جلب رضایت همکاران و خانواده آنان به‌کار گرفته است.

انتهای پیام/د

اسکان بیش از یک‌هزار و ۵۰۰ مسافر تابستانی در دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.