سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با مخترعین ایرانی؛

سامانه‌ای معجزه آسا برای جوانان جویای شغل

یکی از استارت‌آپ ها موفق به راه اندازی سامانه‌ای شده است که در آن می‌توانید به راحتی مهارتی را یاد بگیرید و روانه بازار کار شوید.

به گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اختراعات جوانان نخبه در شرکت‌های دانش بنیان و همچنین طرح‌های استارت‌آپی است که سبب رشد و پیشرفت کشور می‌شود. باشگاه خبرنگاران جوان در نظر دارد به معرفی محصولات ساخته شده در این شرکت‌ها و همچنین طرح‌های استارت‌آپی بپردازد.

یکی از استارت‌آپ‌ها موفق به طراحی سامانه‌ای شده است که در آن می‌توانید در سه قدم ساده به موفقیت برسید ،مهارت‌های خود را بالا ببرید و به کسب و کار خود رونق دهید.

با توجه به اهمیت نیروی متخصص در بازار کار کاربران در این سامانه می‌توانند مهارت‌های مختلفی را فرا بگیرند و از طریق یادگیری این مهارت‌ها به بازار کار وارد شوند.

در این سامانه کسب درآمد کنید

این سامانه استارت آپی با هدف تربیت نیروی متخصص و کشف استعداد جوانان راه اندازی شده است و با عضویت در این سامانه می‌توانید هر روزه  به اطلاعات خود بی‌افزایید.

این سامانه هوشمند فضایی را برای کاربران خود فراهم می‌کند تا آن‌ها بتوانند در زمان خود صرفه جویی کنند و به جای حضور فیزیکی در کلاس از طریق اینترنت و در هر مکانی در کلاس اساتید خبره حضور پیدا کنند و مهارت و دانش جدیدی را یاد بگیرند.

از فعالیت‌های مالی و بازرگانی تا موسیقی و کشاورزی و پزشکی در این سامانه به کاربران آموزش داده می‌شوند و آن‌ها می‌توانند به کمک آموزش‌های آنلاین این سامانه کسب و کار خود را رونق دهند و پیشرفت داشته باشند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۸:۱۷ ۲۲ شهريور ۱۳۹۷
خوب چرا اسم سامانه رو نمیگین همش میگین یه سامانه ای راه اندازی شد .سرکار گذاشتین ؟؟!!!!!!