سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واکنش قهرمان آسیا به یک مصاحبه؛

گاف بزرگ آمد نیوز در انتشار یک مصاحبه خیالی

دخل و تصرف آمدنیوز در مصاحبه با نایب قهرمان دوومیدانی جوانان آسیا با تکذیب این ورزشکار عمل غیرحرفه‌ای و خصمانه عنوان شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کانال تلگرامی آمدنیوز روز گذشته خبر خداحافظی یک ورزشکار دوومیدانی ایران به نام عبدالرحیم دُرزاده را در حالی منتشر کرد که مشخص شد در متن این گفتگو دست برده است. این رسانه که پیش از این بار‌ها خبرهایش توسط اشخاص حقیقی و حقوقی تکذیب شده است دلیل این خداحافظی را به شکلی عجیب فقر مالی و قومیت وی عنوان کرد!

عبدالرحیم دُرزاده در گفتگو با خبرنگار ما در واکنش به انتشار این مصاحبه گفت: من با آن‌ها مصاحبه کردم، اما در مصاحبه حرفی از اینکه من بلوچ هستم و مسئولان به این دلیل به من توجه نمی‌کنند را نگفتم و فقط در مورد ورزش با آن‌ها حرف زدم. این که برخی می‌گویند من به دلیل مشکلات شدید مالی و بی توجهی مسئولان عطای حضور در دوومیدانی را به لقایش بخشیده ام واقعیت ندارد و همچنان با قدرت به کارم ادامه می‌دهم.

دُرزاده افزود: بعد از مصاحبه من متوجه این اقدام آن‌ها شدم و تماس گرفتم، اما جواب مرا ندادند.

او در مورد وضعیت فعلی خود گفت: هر چند مقداری دچار آسیب دیدگی هستم و با کمک هاشم صیامی دبیر فدراسیون دوومیدانی قرار شده امروز (دوشنبه) برای پیگیری مصدومیتم به نزد دکتر اردیبهشت مسئول پزشکی فدراسیون دوومیدانی بروم تا تحت درمان و مداوا قرار گیرم تا بتوانم هر چه سریعتر به میادین بازگردم، دوباره برای کشورم در مسابقات افتخار آفرینی کنم. بازهم می‌گویم خبر خداحافظی ام صحت ندارد و این‌ها شایعات خیالی است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۷:۵۱ ۲۰ شهريور ۱۳۹۷
نگران نباشیداین آمدنیوزی هابااین پستی وبی ارزشی هایی که براخودشون درپیش گرفته اند،روزی رفت نیوزخواهندشد.
سعید گراوند
۱۴:۱۸ ۲۰ شهريور ۱۳۹۷
گل گفتی داداش
ناشناس
۰۶:۲۹ ۲۰ شهريور ۱۳۹۷
چرا این ورزشکار گول این مزدوران .ساواکی ها وطن فروشها .را خورده .اینها از زبان مرده هم حرف درست میکنند .چه برسد به زنده .به هیچ چیز اعتقاد ندارند .نه دین نه اخلاق
ناشناس
۰۲:۳۴ ۲۰ شهريور ۱۳۹۷
آمدنیوز را نباید جدی گرفت
فدا
۲۳:۰۷ ۱۹ شهريور ۱۳۹۷
تو که راست میگی برا چی مصاحبه کردی؟
ناشناس
۲۲:۰۷ ۱۹ شهريور ۱۳۹۷
ما همه زیر بیرق اسلام و جمهوری اسلامی هستیم و باهم برادریم شیعه و سنی تو نظام و مردم فرقی ندارن
احمد 1000
۱۹:۳۱ ۱۹ شهريور ۱۳۹۷
خبر گزاری یا شبکه ای مانند امد نیوز که از صنندو ق انریکا اسراییل و ال سعود ووووو جیبش پر میشود انتطار داری به نفع نطام جمهوری اسلامی و بنفع ملت قهرمان ایران حرف بزند اینها جنا یت و خیانت و ادمکش هایی هستند که دست تو دست دشمنان ملت ایران کداشتند و روز به روز بی شرفی و نامردی انها بیشتر و تما می ندارد امد نیوز یعنی داعش به تمام معنا یعنی دشمن قدار ملت ایران خداوند انها رو نابود خواهد کرد شکی نداریم چون خدا با ملت ایران و مسلمانان دنیاست