از چوپان دروغگو‌های رسانه‌ای تا رقص کوتوله‌های سیرک آمدنیوز در زمین فوتبال+فیلمشایعات و دروغ‌پراکنی‌های آمدنیوز و بی بی سی فارسی چوپان های دروغگوی در دنیای رسانه،صدای فوتبالی‌ها را در آورده است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛«هیچوقت به کسی که دروغ میگه اعتماد نکن....» دیالوگی ماندگار از فیلم Dexter که این روزها بیشتر درگیر آن هستیم. این روزها با وجود شبکه‌های اجتماعی، بنگاه‌های دروغ‌‌پراکنی دشمنان نیز خارج از مرزهای کشور و حتی از طریق برخی خودی‌ها مشغول به فعالیت هستند. نگاهی به اطرافمان کنیم؛ در مهمانی‌ها، تاکسی، مکان‌های عمومی و...‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍ بسیاری از مطالب را از زبان مردم می‌شنویم که حتی با شنیدن برخی از آنها تعجب کرده و می‌خندیم.

چوپان دروغگو‌های رسانه‌ای کم نیستند. گرچه دست اینها برای مردم رو شده است اما باز هم باید با چشمانی باز به سراغ اخبارشان رفت. مرز شایعه تا واقعیت بسیار باریک است.

این بار، عباس اسماعیل بیگی رئیس کانون هواداران تیم پرطرفدار پرسپولیس از دروغگویی این رسانه‌ها حتی در حوزه ورزشی می‌گوید که با هدف تخریب دست به انتشار اخبار می‌زنند. این آدم فوتبالی از اینکه آدم‌هایی در آمدنیوز به دور از شرافت و وجدان که حتی ذره‌ای اطلاعات ورزشی ندارند و فقط پادوهای دشمنان هستند و علیه فوتبالی‌ها دست به انتشار شایعه می‌زنند گله‌مند است. ببینید!

 

منبع:فارس

انتهای پیام/

سخنان مدیر کانون هوادران پرسپولیس درباره دروغ‌های رسانه‌ای

برچسب ها: دانلود فیلم ، جنگ نرم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.