سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران مطرح شد؛

برگزاری رزمایش سپاهیان "محمد رسول الله (ص) ۲" در نایین

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج نایین گفت : برگزاری رزمایش سپاهیان "محمد رسول الله (ص) ۲" در این شهرتداعی‌کننده خاطرات اعزام سپاهیان محمد رسول الله(ص) به مناطق جنگی در دوران دفاع مقدس است.

سرهنگ مسعود اکبری فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج نایین در  گفت و گوی اختصاصی  با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  گفت : دشمنان اسلام امروزه  سعی می کند در نظام محاسباتی یک ملت تغییر ایجاد کنند و این را بارها سرمداران استکبار جهانی در راس آن ها آمریکا ، گفته اند که می خواهند با نفوذ در مردم  تغییر رفتار ایجاد کنند.

وی افزود : هدف دشمن بعد از چند دهه جنگ های سخت ، نرم و اقتصادی این است که می خواهد به خیال خام خود میوه جداکردن مردم از نظام را برچیند  درصورتی که بسیج چون بدنه مردمی دارد و به رغم همه ی توطئه و تهدید ها ثابت می کند که  هنوز بسیجیان و مردم در صحنه هستند.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج نایین با اعلام خبر برگزاری رزمایش  سپاهیان حضرت محمد رسول الله  (ص) 2 اظهار کرد :  از اهداف نمایش اقتدار عاشورایی ، حمایت از انقلاب ، نظام ، آرمان های انقلاب  و اینکه بسیجی باید در وسط میدان حضور داشته باشد و مهمتر از همه پشتیبان ولی فقیه  زمان هستند.

سرهنگ اکبری تصریح کرد :  نکته بسیار مهمی که امروز در سراسر استان شاهد برگزاری رزمایش ها هستیم این است که هنوز سپاهیان محمدی هستند که در صحنه حضور پیدا کنند و از نظام ، انقلاب  دفاع کنند چرا که امروز مهمترین ابزار قدرت نظام مردم هستند و دشمن درصدد ایجاد فاصله مردم از نظام و در نهایت اینکه مردم را به وسیله تبلیغات شوم خود مجبور کنند انگشت اتهام را به سمت نظام ، رهبری و دولت بگیرند .

وی همچنین بیان  کرد : رزمایش اقتدار سپاهیان محمد رسول الله  (ص) 2 روز چهارشنبه 21 شهریورماه  با حضور 250 نفر از بسیجیان گردان های بیت المقدس دو حوزه مقاومت شهید مطهری و آیت الله نایینی شهرستان  به صورت ستون کشی تا آستان مقدس امامزاده سلطان سید علی (ع) با فراخوانی به صورت انسجام انجام می شود که صبحگاه مشترک ، سخنرانی و  مداحی به مناسبت دومین روز ماه محرم از برنامه های آغازین این رزمایش خواهد بود.

سرهنگ اکبری در ادامه با اشاره به بازسازی اعزام رزمندگان به جنگ افزود : پس از اتمام برنامه ها در امامزاده سلطان سیدعلی (ع) سپاهیان حضرت محمد (ص) همانند رزمندگانی که در  سال 1365 عازم جبهه های نبرد حق علیه باطل شدند به اردوگاه قدس اعزام  می شوند.

فرمانده سپاه نایین گفت : تاکتیک های عملیاتی ، نشست بصیرتی ، برنامه های فرهنگی ، راهپیمایی شبانه و ضد استقرار از برنامه هایی است که در این رزمایش به توسط بسیجیان به نمایش گذاشته می شود.

وی در پایان با اشاره به اینکه  راهکارعملیاتی برای مقابله با جنگ اقتصادی داشتن روحیه جهادی است ، تصریح کرد : امروز بسیج ابزارهایی دارد که داشتن روحیه جهادی در طرح های بومی و محلی ، شناسایی ، رصد ومبارزه با احتکار کنندگان از برنامه های عملیاتی برای مقابله با جنگ اقتصادی است و  اجازه نمی دهد احتکار کنند همین که چشم بیدار بسیج است و این راهکار ها امروز عملیاتی می شود توانسته مردم را با تبیین و روشنگری ها و دشمن شناسی در صحنه نگه دارد.

 

انتهای پیام /س

اهداف رزمایش  سپاهیان حضرت محمد رسول الله  (ص) 2 نمایش اقتدار و حمایت از انقلاب  و نظام است

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.