ارشد نظامی آجا گفت: از ساخت موشک عقاب تا شهاب سه را می توان به عنوان شاخص ترین کارهای ارتش نام برد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، امیر سرتیپ دوم محسن آذرافروز در نشست خبری روز ارتش ( 29 فروردین) و در ایام شهادت امیر سپهبد صیاد شیرازی گفت : یکی از دلایلی که در روز 22 بهمن سران ارتش اعلام بی طرفی کردند این بود که در بدنه ارتش هیچ کس با نظام طاغوت نبود.

وی افزود: امام خمینی(ره)  29 فروردین را روز ارتش اعلام کردند و در واقع حامی اصلی ارتشیان امام خمینی(ره) بودند.

امیر آذر افروز گفت : این حمایت امام موجب شد تا ارتش بر خود تکییه کند و تجهیزات ارتش با اتکا از توان داخلی بازسازی و اورهال شد.

وی بیان داشت : از ساخت موشک عقاب تا شهاب سه را می توان به عنوان شاخص ترین کارهای ارتش نام برد و ارتشیان امروز در زمینه آموزش خلبانی بسیار پیشرو هستند .

فرمانده نیروی زمینی ارتش در منطقه اصفهان افزود: عملیات بیت المقدس و فتح المبین این قدر علمی و تخصصی است که در بسیاری از دانشگاه آموزش داده می شود.

وی بیان کرد: همه کارهای علمی تخصصی رزمایش ها و آموزش ها باید طبق توانایی ها باشد و این موضوعی است که مد نظر مقام معظم رهبری است.

امیر آذر افروز بیان کرد: یکی از برنامه هایی که ارتش جمهوری اسلامی برای سربازان وظیفه در نظر گرفته است آموزش مهارت های فنی و حرفه در رشته های مختلف برق ساختمان ، مکانیک ، کامپیوتر و صنایع دستی است که در این راستا در گروه 44 و 55 توپخانه اصفهان نیز 473 نفر آموزش دیدند ؛ در استان اصفهان در مجموعه 2500 سرباز در یگان های نظامی علاوه بر آموزش نظامی این مهارت ها را آوختند.

ارشد نظامی آجا در منطقه اصفهان تاکید کرد: به سربازان آموزش دیده مدرک درجه 1 فنی و حرفه ای اعطا می شود و می توانند با دریافت تسهیلات شغل آینده خود را نیز تضمین کنند.

وی در پاسخ به  سوالی در خصوص دستاورد های ارتش اصفهان افزود : متخصصان و تحصیل کردگان ارتشی ما امروز دستاوردهای زیادی را در زمینه های نرم افزاری و سخت افزاری  بدست آوردند که برخی از آنها در نمایشگاه دستاوردها در معرض نمایش عموم قرار می گیرد.

انتهای پیام/ س

ارشد نظامی آجا در اصفهان

برچسب ها: ارتش ، وزارت کار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.