سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری بیست ویکمین جشنواره قصه گویی در کرمان

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان گفت: علاقه‌مندان برای شرکت در بیست ویکمین جشنواره بین المللی قصه گویی تا ۲۵ شهریور برای ارسال آثار فرصت دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، نشست خبری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با موضوع بیست ویکمین جشنواره بین المللی قصه گویی برگزارشد.

 روحی مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان در این نشست گفت: شعار جشنواره امسال  " خوب زندگی کردن تمرین میخواهد" است .

وی تصریح کرد : جشنواره شامل ، بخش عمومی برای ارسال قصه و فیلم نود ثانیه‌ای ، بخش تخصصی شامل قصه گویی کلاسیک و قصه گویی خلاق و بخش علمی شامل مقالات است که علاقمندان تا ۲۵ شهریور با مراجعه به وب سایت www. Kanoonfest.ir میتوانند ثبت نام و آثار خود را ارسال کنند.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان افزود: این جشنواره ابتدا استانی برگزار میشود و سپس ۵ نفر از برگزیدگان به مرحله منطقه‌ای راه می‌یابند در مرحله منطقه‌ای برگزیدگان کرمان، یزد، خراسان جنوبی ،هرمزگان و سیستان و بلوچستان با هم رقابت می کنند که ۵ برگزیده به مرحله ملی تهران راه می‌یابند.

وی گفت :مرحله نهایی شب یلدا  برگزار میشود و در بخش بین الملل هم برگزیدگان جشنواره دوره های قبل مستقیما با هم رقابت می کنند و البته مجریان و قصه گویان رسانه که در دوره‌های مختلف حائز رتبه شده اند نیز در این جشنواره حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/ی

نشست خبری حشنواره قصه گویی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.