سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عرضه ۲۰ تن گوشت منجمد با قیمت مصوب در فروشگاه‌های استان مرکزی /پرداخت نیمی از طلب گندم کاران استان مرکزی

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری مرکزی از عرضه ۲۰ تن گوشت منجمد با قیمت مصوب در فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای استان مرکزی خبر داد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ نعمتی مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری مرکزی گفت: ۲۰ تن گوشت منجمد با قیمت مصوب در فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای استان مرکزی عرضه می‌شود.

نعمتی با بیان اینکه گوشت مرغ منجمد به قیمت ۶ هزار و ۷۵۰ تومان عرضه می‌شود افزود: همچنین دراین فروشگاه‌ها گوشت قرمز گرم وارداتی هم به قیمت کیلویی ۳۶ هزار تومان عرضه می‌شود.

وی اضافه کرد: با توجه به ماه محرم با وزارت صنعت، معدن و تجارت در بحث تامین و عرضه در راستای تامین کالا‌های اساسی مکاتباتی انجام داده ایم برای استان مرکزی درخواست سهمیه بیشتر کرده ایم.

پرداخت نیمی از طلب گندم کاران استان مرکزی

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری مرکزی ادامه داد: تا کنون ۲۰۰ میلیارد تومان معادل ۵۰ درصد پول گندم‌های خریداری شده به گندم کاران پرداخت شده و مابقی تا پایان مهرماه پرداخت خواهد شد.

ویبا بیان اینکه ۴ برابر نیاز استان مرکزی گندم در سیلو‌ها ذخیره شده اظهار کرد: از فصل برداشت تا کنون ۳۱۰ هزار تن گندم در استان مرکزی خریداری شده و پیشبینی می‌شود تا پایان شهریور ۲۰ هزار تن دیگر هم گندم از کشاورزان خریداری شود.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.