سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح مدرسه ۶ کلاسه خیرساز در شهرستان بناب

طی مراسمی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی، مدرسه ۶ کلاسه خیرساز بنام «شادروان حاج یعقوب فشنگچی» در بناب افتتاح و بهره برداری از آن آغاز شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛  مدرسه ۶ کلاسه که با رعایت آخرین استاندارد‌های آموزشی در زمینی به مساحت یک هزار مترمربع توسط فرزندان آن مرحوم احداث و در اختیار آموزش و پرورش شهرستان بناب قرار گرفته است.

جهت احداث و تکمیل این مدرسه ۶ کلاسه بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال توسط خانواده فشنگچی هزینه شده است.

حجت الاسلام باقری بنابی امام جمعه بناب در مراسم افتتاح این پروژه آموزشی خیرساز ضمن تقدیر و تشکر از خانواده فشنگچی در خصوص این بنای ماندگار گفت: احداث این بنای ارزشمند درس عبرتی است به متمکنین شهرستان که همواره در این گونه اقدامات خیر پیش قدم بوده اند و امیدواریم این اقدام توسط خیرین شهرستان تداوم یابد.

وی با اشاره به شرایط حساس اقتصادی کشور افزود: از آنجایی که کشورمان بلحاظ مشکلات اقتصادی ایام خوبی را سپری نمی‌کند، در چنین شرایطی احداث چنین بنا‌هایی اقدامی پسندیده بوده و مورد رضایت خداوندی است.

قهرمانی مدیرآموزش و پرورش بناب نیز در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از اقدام خانواده فشنگچی در احداث این مدرسه تصریح کرد: امسال همزمان با آغاز سال تحصیلی مدارس ۲۶ هزار دانش آموز در شهرستان بناب در مقاطع مختلف تحصیلی روانه کلاس‌های درس خواهند شد که نیازمند مدارس و تجهیزات مورد نیاز است.

وی افزود: هم اکنون ۳۲ مدرسه در شهرستان بناب بصورت ۲ شیفته اداره می‌شوند و برای تبدیل این مدارس به یک نوبته به ۱۶ مدرسه جدید نیز در شهرستان بناب نیازمندیم.

وی همچنین بر ادامه مساعدت‌های لازم و احداث مدارس جدید توسط خیرین شهرستان تأکید کرد.

خلیل نژاد عضو مجموع خیرین مدرسه ساز شهرستان بناب نیز طی سخنانی ضمن تقدیر و تشکر از خانواده فشنگچی در احداث این مدرسه و تقدیر و تشکر از سایر خیرین شهرستان که در حال تکمیل مدارس دیگر هستند؛ گفت: سیاست مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان بناب تکمیل پروژه‌های ناقص است تا زمانی که پروژه‌های نیمه تمام تکمیل و افتتاح نشده اند، پروژه جدیدی را شروع نخواهیم کرد.

وی تصریح کرد: هدف مجمع پیگیری و اتمام پروژه‌های نیمه تمام آموزشی منطقه بوده و امیدواریم با مشارکت خیرین شهرستان و بنابی‌های مقیم خارج شهرستان در جشنواره خیرین که تشکیل خواهد شد، بتوانیم با کمک خیرین عزیز پروژه‌های نیمه تمام را تکمیل و تحویل دانش آموزان منطقه بدهیم. 

 

انتهای پیام/ش

۱۲ میلیارد ریال هزینه برای احداث مدارس 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.