سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خادم:به دنبال بهترین ترکیب برای المپیک هستیم/در مسابقات پیش رو شرایط متفاوتی داریم

رئیس فدراسیون کشتی گفت:برای رسیدن به ترکیب ایده آل در بازی های المپیک 2020 برنامه داریم.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،رسول خادم رئیس فدراسیون کشتی در جمع خبرنگاران گفت: کادرهای فنی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی به دنبال یافتن بهترین ترکیب برای حضور در بازی های المپیک 2020 توکیو هستند و به همین منظور در رقابت های جهانی 2018 و 2019 به دقت عملکرد کشتی گیران را رصد خواهیم کرد.

قهرمان المپیک تصریح کرد:حساسیت موجود باعث خواهد شد مربیان تیم ملی و شواری فنی برای انتخاب ملی پوشان آزد و فرنگی در رقابت های جهانی وسواس بیشتری داشته باشند چرا که شاکله تیم ملی در بازی های المپیک از دل همین رقابت ها خواهد بود.

خادم تاکید کرد: به طور حتم المپیک میدانی نیست که بتوان کشتی گیرانش را در همان سال پیدا کرد بلکه مدعیان از سال های قبل از المپیک ارزیابی و شناسایی می شوند و نشان می دهند که قابلیت و شایستگی حضور در المپیک را دارند یا خیر.

رئیس فدراسیون کشتی درباره نامه جدید اتحادیه جهانی کشتی در خصوص محرومیت های در نظر گرفته شده اظهار داشت: فدراسیون کشتی به صورت مداوم مشکلات بین المللی کشتی ایران را تذکر داده اما باید عرض کنم متاسفانه پاسخی دریافت نکردیم و به همین دلیل برای ما که در این خصوص پرونده داریم،شرایط متفاوت خواهد بود.


بیشتر بخوانید:خادم:استقبال چشم گیری از مسابقات عمومی کشتی خواهد شد/ جوایز نقدی برای ایجاد انگیزه است


انتهای پیام/

صحبت های رسول خادم بعد از مراسم تجلیل از کشتی گیران مدال آور در بازی های آسیایی

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.